dlaczego twoje seo i pozycjonowanie potrzebuje formuly seo 1stplace

Spis treści

Dlaczego Twoje SEO i pozycjonowanie potrzebuje Formuły SEO 1stplace

SEO to określenie, które jest bliskie każdemu inwestującemu w rozwój przedsiębiorcy. Search Engine Optimization, to od ponad dekady jedno z najskuteczniejszych działań marketingowych dostępnych w sieci. Jak wiadomo nowoczesny marketing internetowy wciąż się rozwija, a więc również SEO i pozycjonowanie musi podążać z duchem czasu. Co jako przedsiębiorca możesz zrobić, aby osiągać lepsze wyniki w SEO niż konkurencja? Czy istnieje możliwość inwestycji w SEO o większej wydajności i skuteczności? Czy efekty pozycjonowania mogą być widoczne nawet 36% szybciej? Rozwiązaniem może być Formuła SEO 1stplace.

Czym jest Formuła SEO 1stplace?

Formuła SEO 1stplace, to autorskie rozwiązanie przygotowane przez agencję SEO 1stplace.pl. Jest to spektrum działań oparte na 4 filarach:

Co sprawia, że Formuła SEO 1stplace jest przyszłością SEO i pozycjonowania?

Google wciąż aktualizuje swoje algorytmy i stara się w maksymalnym stopniu dostarczać użytkownikom jak najbardziej wartościowe wyniki. W tym celu wyszukiwarka Google stale rozwija instrumenty odpowiadające za trafność wyników wyszukiwania.

W ostatnich latach bardzo mocno na znaczeniu zyskały takie czynniki rankingowe jak regularne publikowanie wartościowych treści, autorytet tematyczny czy frazy intencyjne. Wciąż bardzo dużą wagę posiadają linki zewnętrzne.

Bardzo łatwo można zauważyć, że Google coraz mocniej stawia na przekazywanie użytkownikom jak najwyższej jakości materiałów.

Formuła SEO 1stplace bazuje na wszystkich najważniejszych czynnikach rankingowych wyszukiwarki Google i jest wspomagana unikalnym skryptem indeksującym, stworzonym przez zespół agencji 1stplace.pl.

Autorski skrypt indeksujący, zawarty w Formule SEO 1stplace potrafi zapewnić nawet 36% szybsze wyniki pozycjonowania niż standardowe działania z zakresu SEO. Jak to możliwe? – o tym poniżej.

Przewaga Formuły SEO 1stplace nad klasycznym SEO

Unikalny skrypt indeksujący

Indeksowanie jest nieodłącznym elementem pozycjonowania stron internetowych oraz SEO. Jest to zjawisko, które w dużym skrócie polega na tym, że roboty wyszukiwarki Google zauważają zmiany na stronie internetowej i przesyłają je do swojego banku danych. Innymi słowy dodają zawartość strony do swojego indeksu.

Tradycyjnie agencje SEO w celu indeksacji wykorzystują gotowe rozwiązania istniejące w systemach zarządzania treścią, lub poprzez przeznaczone do tego celu narzędzie udostępnione przez Google. Niestety w ostatnim czasie obecne są w pozycjonowaniu zjawiska takie jak crawl budget, które mogą ograniczać prędkość indeksacji. Dodatkowo roboty wyszukiwarki Google znacznie chętniej odwiedzają popularne strony internetowe w przeciwieństwie do tych mniej popularnych, co znacznie utrudnia proces pozycjonowania nowych stron internetowych.

Skrypt indeksujący zaprojektowany i stworzony przez agencję 1stplace.pl, to swoistego rodzaju silnik Formuły SEO 1stplace. Jest to rozwiązanie, które po raz pierwszy zastosowaliśmy w 2018 roku osiągając już wtedy satysfakcjonujące efekty. 2022 rok był dla nas przełomowy. Udało nam się dopracować nasz własny skrypt, dzięki któremu jesteśmy w stanie indeksować zmiany na pozycjonowanej stronie nawet o 36% szybciej.

Szybsza indeksacja = szybsze osiąganie efektów z zakresu SEO i pozycjonowania!

Aby cały mechanizm mógł działać poprawnie i skutecznie, muszą funkcjonować również inne składowe, które omawiamy poniżej.

Frazy intencyjne

Intencje użytkownika determinują zarówno wygląd wyników wyszukiwania jak i strategię jaką należy obrać podczas pozycjonowania strony internetowej. Wyróżniamy trzy rodzaje fraz intencyjnych:

  • frazy edukacyjne / informacyjne,
  • frazy angażujące,
  • frazy transakcyjne.

Większość klientów którzy do nas trafiają, chce sprzedawać tu i teraz (co oczywiście rozumiemy), natomiast tylko dobrze przygotowana strategia oparta o frazy intencyjne może przynieść spektakularne efekty.

W przypadku klasycznego SEO, agencja nie skupia się na intencjach użytkowników, zwraca jedynie uwagę na to, aby dana podstrona znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania. Jest to błędne podejście, które nie angażuje użytkowników. Dlatego nawet mimo wielu odwiedzin pozycjonowanej strony internetowej, nie realizuje ona założeń sprzedażowych.

Formuła SEO 1stplace, już od samego początku współpracy pokazuje w jakim kierunku należy podążać. Wskazuje ona w jaki sposób edukować i angażować użytkowników, a finalnie doprowadzić do zwiększenia sprzedaży. Poprzez wykorzystanie linkowania wewnętrznego i elementów z zakresu UX, nawigujemy użytkowników do niezbędnych dla nich informacji.

Poniżej przykładowy rozkład fraz intencyjnych:

  • frazy edukacyjne – „jak wybrać skuteczne SEO?”
  • frazy angażujące – „Formuła SEO 1stplace vs SEO vs SXO”
  • frazy transakcyjne -„Formuła SEO 1stplace oferta”

Autorytet tematyczny

Autorytet tematyczny, to obecnie jeden z najważniejszych czynników rankingowych. W 2018 roku Google obniżyło znaczenie linków zewnętrznych w swoim algorytmie i coraz mocniej zaczęło zwracać uwagę na to, czy dana strona jest autorytetem w swojej dziedzinie.

Autorytet tematyczny jest pomijany w klasycznym SEO. W żadnym wypadku nie jest stawiany jako priorytet… Dzieje się tak, ponieważ stworzenie odpowiedniego planu publikacji, który wpłynie na autorytet tematyczny strony nie jest tak proste jak mogłoby się wydawać. Potrzeba tutaj wiele doświadczenia i reakcji w czasie rzeczywistym (czyli podczas trwania współpracy).

Formuła SEO 1stplace wykorzystuje budowę autorytetu tematycznego jako klucz do przebicia się w trudnych i konkurencyjnych branżach. Wiele razy możemy zauważyć, że w pierwszych dziesięciu wynikach wyszukiwania nawet w arcytrudnych branżach, możemy zaobserwować np. 9 wyników stron z wysokim poziomem DR (Domain Raiting – Autorytet domeny, nie mylić z autorytetem tematycznym) oraz olbrzymią ilością backlinków, ale jeden wynik nie posiada ani wielkiego zaplecza linków, ani wysokiego wskaźnika DR. Najczęściej jest to wynik strony, która bazuje właśnie na autorytecie tematycznym, którą Google wskazuje jako źródło wiarygodnych informacji z danej tematyki.

Formuła SEO 1stplace od samego początku przedstawia plan niezbędnych w obrębie strony publikacji, dzięki którym w przyszłości uda się zbudować autorytet tematyczny. Rozwijamy poszczególne zagadnienia produktowe i usługowe łącząc je z frazami intencyjnymi. Dzięki wspomnianej fuzji działań jesteśmy w stanie osiągać spektakularne efekty pozycjonowania, wygrywając nawet z konkurencją od wielu lat inwestującą w tradycyjne działania SEO.

Trwały Link Building

Budowanie otoczenia linków zewnętrznych w dalszym ciagu jest jednym z najważniejszych czynników podczas budowania wysokich pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Algorytm wyszukiwarki Google w dalszym ciągu traktuje wartościowe linki odsyłające jako swojego rodzaju głosy oddawane na pozycjonowaną stronę internetową.

Tradycyjne techniki SEO najczęściej opierają się na umieszczaniu linków zewnętrznych na stronach zapleczowych agencji SEO. Oczywistym jest, że strony zapleczowe powinny być zawsze dobrze dobrane i powinny przekazywać moc pozycjonowanej stronie. Niestety podczas zakończenia współpracy z agencją SEO, klient traci wszystkie linki, które pozytywnie mogły oddziaływać na pozycje jego strony w rankingu wyszukiwarki.

Formuła SEO 1stplace gwarantuje trwałość pozyskiwanych linków. Nie bazujemy na uzależnianiu klientów od naszej agencji. Formuła SEO 1stplace jest tak efektywną metodą pozycjonowania, że jesteśmy w stanie zagwarantować pozostawienie wszystkich pozyskanych linków, nawet po rozwiązaniu umowy.

Zamów swoje pierwsze miejsce z usługą Formuła SEO 1stplace

Pozycjonowanie strony z Formułą SEO 1stplace jest usługą unikalną i wyjątkową. Nie bazujemy na rozwiązaniach innych agencji. Tworzymy własne, skuteczne metody pozycjonowania stron internetowych, dzięki którym wprowadzimy Twoją witrynę na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Nie inwestuj po raz kolejny w to samo zwykłe SEO, wybieraj innowacyjne rozwiązania i zamów swoje pierwsze miejsce z Formułą SEO 1stplace.

Ocena strony: 5/5 - (2 głosów)
Paweł Kapłan

W branży marketingu internetowego od 2010 roku. Swoja przygodę rozpoczynał od lokalnego SEO oraz Google Ads (w tamtym czasie jeszcze Google Adwords), natomiast znacznie bardziej zaczęło go pociągać tradycyjne pozycjonowanie w bardzo trudnych i konkurencyjnych branżach. Pracował przy wielu projektach dla dużych brandów(Empik, Bonprix, BMW), ale najbardziej lubi mocne wyzwania gdzie klient znajduje się w pozycji "underdoga". Paweł brał udział w warsztatach prowadzonych przez takie osobistości jak Dixon Jones (Majestic SEO), Razvan Gavrilas (cognitiveSEO) czy Neil Patel.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza