Brandmark to forma reklamy graficznej w postaci graficznego elementu reklamowego na stronie internetowej. Może przybierać dowolne kształty. W swoim wyglądzie i sposobie działania jest podobna do wyskakującego okna (pop-up). Brandmark wyświetlany jest w przeglądarce internetowej nad treścią strony, w dowolnym jej miejscu i można go przesuwać w obrębie okna przeglądarki. Ta forma reklamy charakteryzuje się tym, że posiada graficzną belkę z przyciskiem zamknięcia (znak “X”), która jest nieklikalna. Brandmark może również posiadać przyciski do minimalizacji oraz maksymalizacji. Tego typu graficzne elementy reklamowe stosuje się na przykład do poinformowania użytkowników o promocji albo do zaprezentowania wezwania CTA (Call To Action). Brandmark to agresywna forma reklamy internetowej, ponieważ utrudnia przeglądanie strony, a często nawet uniemożliwia normalną nawigację po stronie.
August core update Google – proces zakończony. Jak przebiegał i jakie przyniósł skutki?
Niedawno pisałam o starcie August 2024 core update – minął miesiąc i wracam z informacją o zakończeniu aktualizacji. Co działo się w sieci przez 19