Google Merchant Center (GMC, Centrum Sprzedawcy Google) to usługa dedykowana przede wszystkim sklepom internetowym. Narzędzie to umożliwia przesyłanie informacji o sklepie i oferowanych przez niego produktach do Google oraz udostępnianie tych informacji w kampaniach reklamowych Google, na przykład w Zakupach Google (Google Shopping). Utworzenie i skonfigurowanie konta w Google Merchant Center jest niezbędne do tego, aby móc przeprowadzić kampanię produktową w Google. Za pośrednictwem GMC sprzedawca (właściciel sklepu internetowego) przesyła do Google informacje o produktach, które posiada w ofercie, a następnie Google wyświetla te informacje w reklamach produktowych. Reklamy produktowe wyświetlają między innymi takie informacje jak nazwa, cena i zdjęcie produktu oraz adres sklepu internetowego. Należy pamiętać o tym, że aby móc uruchomić reklamę produktową należy połączyć konto Google Merchant Center z kontem Google Ads.
Praca copywritera – pierwsze zlecenia i codzienne trudności. Poznaj historie copywriterów
Dziś będzie nieco inaczej, ponieważ napiszę o swojej pracy. Ale uwaga, nie będzie to artykuł o tym, na czym polega praca copywritera. Skupię się raczej