Internal links to inaczej linki wewnętrzne, czyli takie, które prowadzą do innych podstron w obrębie jednej, tej samej witryny. Uporządkowana struktura linków wewnętrznych nazywana jest linkowaniem wewnętrznym, będącym istotnym czynnikiem w procesie pozycjonowania strony internetowej. Ich prawidłowa architektura pomaga zwiększyć widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Z jednej strony internal links pozwalają robotom wyszukiwarek internetowych lepiej zrozumieć budowę strony, a w konsekwencji prawidłowo ją zaindeksować. Z drugiej właściwa struktura linków wewnętrznych poprawia funkcjonalność strony, ułatwiając użytkownikom poruszanie się po witrynie i znalezienie przez nich informacji, których szukają.

Newsletter – czym jest? Jak go przygotować?
Newsletter to jedno ze skuteczniejszych narzędzi w procesie zwiększania rozpoznawalności marki i budowania relacji z potencjalnymi klientami. Ciekawe newslettery kreują wizerunek eksperta, mogą przełożyć się