Internal links to inaczej linki wewnętrzne, czyli takie, które prowadzą do innych podstron w obrębie jednej, tej samej witryny. Uporządkowana struktura linków wewnętrznych nazywana jest linkowaniem wewnętrznym, będącym istotnym czynnikiem w procesie pozycjonowania strony internetowej. Ich prawidłowa architektura pomaga zwiększyć widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Z jednej strony internal links pozwalają robotom wyszukiwarek internetowych lepiej zrozumieć budowę strony, a w konsekwencji prawidłowo ją zaindeksować. Z drugiej właściwa struktura linków wewnętrznych poprawia funkcjonalność strony, ułatwiając użytkownikom poruszanie się po witrynie i znalezienie przez nich informacji, których szukają.
Personalizacja wyników wyszukiwania – czym jest? Poznaj wady i zalety
Personalizacja wyników wyszukiwania – to dzięki niej użytkownicy uzyskują odpowiedzi dopasowane do zainteresowań i potrzeb. Personalizacja sprawia, że gdy szukasz restauracji, w pierwszej kolejności widzisz