Internal links to inaczej linki wewnętrzne, czyli takie, które prowadzą do innych podstron w obrębie jednej, tej samej witryny. Uporządkowana struktura linków wewnętrznych nazywana jest linkowaniem wewnętrznym, będącym istotnym czynnikiem w procesie pozycjonowania strony internetowej. Ich prawidłowa architektura pomaga zwiększyć widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Z jednej strony internal links pozwalają robotom wyszukiwarek internetowych lepiej zrozumieć budowę strony, a w konsekwencji prawidłowo ją zaindeksować. Z drugiej właściwa struktura linków wewnętrznych poprawia funkcjonalność strony, ułatwiając użytkownikom poruszanie się po witrynie i znalezienie przez nich informacji, których szukają.

Pozycjonowanie stron w UK (Wielka Brytania)
Według najnowszych danych Statcounter GlobalStats, obywatele Wielkiej Brytanii, jak i całego świata korzystają przede wszystkim z wyszukiwarki Google, stanowiącej ponad 92% rynku. Konkurencją pozostaje Bing