Kod weryfikacyjny Google to hasło wysyłane przez Google, które służy do weryfikacji własności w takich usługach jak Gmail czy Google Moja Firma. Kod może zostać wysłany do użytkownika w różny sposób. W przypadku zakładania konta w Google Moja Firma użytkownik może otrzymać kod weryfikacyjny na telefon (za pomocą wiadomości SMS albo automatycznego połączenia telefonicznego), na maila lub listownie za pomocą tradycyjnej pocztówki. W każdym z tych przypadków użytkownik otrzymuje kod, który należy wpisać w celu weryfikacji własności i prawa do założenia wizytówki w imieniu firmy, na którą jest ona zakładana. W przypadku Gmaila kod jest wysyłany wyłącznie na telefon. Należy pamiętać, że kod weryfikacyjny Google ma określony termin ważności. Po jego przekroczeniu kod ten staje się bezużyteczny, a w celu przeprowadzenia weryfikacji należy zgłosić prośbę o przesłanie nowego.

Clickbait – czym jest? Pomaga czy szkodzi Twojej firmie?
Clickbait to jeden z marketingowych trików przyciągania uwagi, to przynęta, która ma skłonić użytkownika do kliknięcia linku. Czy skuteczna? To zależy od tego, czy jest