Konwersja to pojęcie stosowane w marketingu internetowym, oznaczające podjęcie określonego działania przez użytkownika strony internetowej. Konwersję możemy określić jako cel prowadzonej kampanii reklamowej czy marketingowej (w odniesieniu do zachowania użytkownika). Konkretne działanie użytkownika oczekiwane przez reklamodawcę czy właściciela strony albo sklepu internetowego. Można więc powiedzieć, że z konwersją mamy do czynienia wówczas, kiedy użytkownik wykona założoną wcześniej czynność na stronie internetowej. Właściciel strony może mieć różne oczekiwania od internautów, może oczekiwać od nich różnych zachowań. Konwersją może być dokonanie zakupu przez klienta, wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego, zapisanie do newslettera, ściągnięcie jakiegoś pliku (np. ebooka), obejrzenie filmiku umieszczonego na stronie, założenie konta klienta, powrót klienta na stronę, kliknięcie w baner reklamowy znajdujący się na stronie, udostępnienie treści przez media społecznościowe.

CDN – jak Content Delivery Network zwiększy wydajność i bezpieczeństwo Twojej strony?
CDN, czyli Content Delivery Network, to rozproszona sieć serwerów, zlokalizowanych w różnych miejscach na całym świecie. To właśnie dzięki CDN, użytkownik, bez względu na to,