Landing page (strona docelowa, strona lądowania) to samodzielna strona internetowa, która została stworzona na potrzeby prowadzonej kampanii reklamowej, marketingowej. To strona, na którą zostaje przeniesiony użytkownik po kliknięciu w baner reklamowy czy link. Landing page może się również wyświetlić w wyszukiwarce internetowej jako wynik zapytania użytkownika. Landing page jest więc stroną docelową, na którą zostaje przekierowany internauta. Można powiedzieć, że jest to pierwsza strona, na którą trafia osoba zainteresowana daną ofertą. Celem tworzenia stron typu landing page jest promocja danego produktu czy usługi, zainteresowanie użytkownika ofertą oraz zachęcenie go do podjęcia określonego działania. Strona docelowa może być również wykorzystywana do przekazania internautom jakiegoś komunikatu. Landing page ma zawsze określony cel. Takim celem może być na przykład zakup produktu przez użytkownika, zapisanie się do newslettera, założenie konta, wysłanie zapytania ofertowego, pobranie ebooka. Jednym z najważniejszych elementów strony docelowej jest przycisk CTA (Call to Action), który zachęci użytkownika do określonego działania.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który ma realny wpływ na decyzje zakupowe, wspierający budowę pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności marki. USC