Link juice (moc SEO) to pojęcie stosowane w SEO w odniesieniu do linkowania, oznaczające wartość, jaka jest przekazywana z jednej strony na drugą poprzez linkowanie. Innymi słowy, jest to moc przekazywana przez link stronie docelowej, czyli stronie linkowanej przez stronę linkującą. Moc SEO jest przekazywana za pośrednictwem linków dofollow. Linki dofollow przekazują stronie docelowej część mocy strony, na której się znajdują. Pojęcie link juice dotyczy zarówno linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego. Oznacza to, że moc może być przenoszona z jednej strony na drugą, jak i na inne podstrony w obrębie jednej witryny. Wartość link juice nie jest stała. Za każdym razem może być przekazywana inna moc. Każdy link dofollow przenosi moc SEO, jednak jej wartość jest różna. Na wartość przekazywanej mocy wpływają między innymi takie czynniki jak autorytet domeny (domain authority), liczba linków znajdujących się na danej stronie czy moc i wartość profilu linków przychodzących.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który ma realny wpływ na decyzje zakupowe, wspierający budowę pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności marki. USC