Meta title (meta tytuł) to tytuł strony internetowej, który możemy zobaczyć między innymi na otwartej karcie przeglądarki oraz na stronie z wynikami wyszukiwania Google (pod adresem URL). Jego celem jest poinformowanie użytkownika o zawartości danej strony oraz zachęcenie go do jej odwiedzenia. Dzięki niemu użytkownik może ocenić, czy na danej stronie znajdują się informacje, których szuka. Meta title jest również jednym z najważniejszych czynników rankingowych Google. Oznacza to, że jego zawartość ma wpływ na pozycje strony w organicznych wynikach wyszukiwania. To właśnie między innymi dzięki niemu roboty Google są w stanie zrozumieć, co znajduje się na stronie i czy warto ją wyświetlić na dane zapytanie użytkownika. Dlatego niezwykle istotne jest, aby meta tytuł zawierał frazy, na które jest pozycjonowana dana strona. Należy jednak pamiętać o tym, żeby jego treść odpowiadała rzeczywistej zawartości strony internetowej. Meta title powinien być również tworzony z myślą o intencji użytkownika i wskazywać mu, że na stronie znajdzie interesujące go informacje. Reasumując, tytuł nie powinien być tworzony wyłącznie z myślą o robotach Google.
Linki dofollow i nofollow – czym się różnią? Jaką rolę pełnią w SEO i promocji biznesu?
Linki dofollow i nofollow to ważny element pozycjonowania, budowania rozpoznawalności, pozyskiwania dodatkowego źródła ruchu na stronie www. Musisz jednak wiedzieć, że pomiędzy wspomnianymi odnośnikami występują