Narzędzia do pozycjonowania to wszelkiego rodzaju oprogramowanie i aplikacje, które są wykorzystywane przez specjalistów SEO podczas pozycjonowania stron internetowych. Ich zadaniem jest usprawnienie procesu i pomoc w uzyskaniu lepszych efektów pozycjonerskich. Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi do pozycjonowania, zarówno płatnych, jak i bezpłatnych, które pozwalają między innymi na analizę linków przychodzących (backlinków), dobór i analizę słów kluczowych, sprawdzenie popularności danych słów kluczowych, analizę widoczności strony w wyszukiwarkach, sprawdzenie na jakie frazy i na jakich pozycjach wyświetla się dana strona, optymalizację tekstów pod SEO, wykrycie błędów technicznych na stronie, monitorowanie ruchu na stronie, sprawdzenie danych dotyczących liczby kliknięć i wyświetleń strony w wynikach wyszukiwania, zgłaszanie podstron do indeksacji, zrzekanie się niechcianych linków zewnętrznych, analizę szybkości ładowania strony, analizę nagłówków występujących na stronie. Najpopularniejsze narzędzia do pozycjonowania to na przykład Ahrefs, Senuto, Semstorm, Google Search Console, Google Analytics, Surfer, PageSpeed Insights, Majestic, Google Keyword Planner, Google Trends, AnswerThePublic.

Deep research, czyli zbadaj głęboko w GPT-5 – czym jest, jak korzystać?
Sztuczna inteligencja przestała być futurystyczną ciekawostką – dziś to realne narzędzie wspierające analitykę, marketing, sprzedaż i strategię biznesową. Najnowsza wersja ChatGPT, oznaczona numerem 5, wprowadza









