Nasycenie fraz kluczowych (nasycenie słowami kluczowymi, keyword density, zagęszczenie słów kluczowych) to częstotliwość, z jaką występują słowa kluczowe w danym tekście. Innymi słowy, keyword density to liczba fraz zawartych w tekście. Za pomocą tego pojęcia określamy, ile razy dane słowo kluczowe czy słowa kluczowe zostały zamieszczone w analizowanej treści. Nasycenie fraz kluczowych możemy też zdefiniować jako stosunek liczby określonych fraz kluczowych do liczby wszystkich słów znajdujących się w tekście albo w szerszym kontekście – na całej stronie internetowej. Oznacza to, że im więcej fraz kluczowych znajduje się na stronie, tym współczynnik ten jest wyższy. Pojęcie keyword density jest bardzo ważne z punktu widzenia pozycjonowania stron internetowych. Nasycenie fraz kluczowych jest bowiem jednym z czynników decydujących o pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania.

CTA (Call To Action) w e-commerce – trendy i dobre praktyki
CTA (Call To Action) to mały przycisk, który ma ogromny wpływ na sprzedaż w e-commerce. Według danych z 2025 roku, precyzyjnie sformułowane i jasno opisane









