Nasycenie fraz kluczowych (nasycenie słowami kluczowymi, keyword density, zagęszczenie słów kluczowych) to częstotliwość, z jaką występują słowa kluczowe w danym tekście. Innymi słowy, keyword density to liczba fraz zawartych w tekście. Za pomocą tego pojęcia określamy, ile razy dane słowo kluczowe czy słowa kluczowe zostały zamieszczone w analizowanej treści. Nasycenie fraz kluczowych możemy też zdefiniować jako stosunek liczby określonych fraz kluczowych do liczby wszystkich słów znajdujących się w tekście albo w szerszym kontekście – na całej stronie internetowej. Oznacza to, że im więcej fraz kluczowych znajduje się na stronie, tym współczynnik ten jest wyższy. Pojęcie keyword density jest bardzo ważne z punktu widzenia pozycjonowania stron internetowych. Nasycenie fraz kluczowych jest bowiem jednym z czynników decydujących o pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który ma realny wpływ na decyzje zakupowe, wspierający budowę pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności marki. USC