Wynik jakości
pozycjonowanie stron lublin

Wynik jakości

Wynik jakości to narzędzie diagnostyczne, unikalny wskaźnik, który określa jakość reklam Google Ads (dawniej AdWords). Wynik określany jest w skali od 1 do 10. Wysokość wyniku uzależniona jest od takich czynników, jak:

  1. Trafność reklamy – stopień, w jakim reklama odpowiada intencji użytkownika, który wpisał w wyszukiwarkę konkretne zapytanie.
  2. Przewidywany współczynnik klikalności reklamy (CTR) – prawdopodobieństwo, że użytkownik kliknie reklamę.
  3. Jakość strony docelowej – stopień, w jakim strona www spełnia oczekiwania użytkowników, którzy kliknęli reklamę.

Wynik jakości ma wpływ na koszt kliknięcia, widoczność reklam, a co za tym idzie, na konwersję. 

1stplace

Jak Ci się podoba artykuł? Oceń

Zwiększymy widoczność Twojej strony w wyszukiwarce!

paweł kapłan ekspert z zakresu seo i pozycjonowania

Blog 1stplace

Chcesz odkryć potencjał swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza