Paginacja (stronicowanie) to dzielenie treści strony internetowej na wiele podstron. Paginację najczęściej stosuje się w sklepach internetowych, które posiadają dużo produktów lub na rozbudowanych blogach. W przypadku sklepów internetowych stronicowanie wygląda w ten sposób, że lista produktów zostaje podzielona na wiele podstron, po to, aby wszystkie produkty nie były wyświetlane na jednej podstronie. W przypadku blogów dzielona zostaje podstrona zawierająca listę artykułów. Stronicowanie może być również stosowane na przykład na stronach z długimi tekstami albo fotorelacjami. Co ważne, każda podstrona, która została stworzona w ramach paginacji posiada swój własny adres URL. Stronicowanie stosuje się między innymi w celu przyspieszenia ładowania strony oraz ulepszenia nawigacji po witrynie i poprawy jej funkcjonalności. Stosując paginację należy pamiętać o tym, aby treść na nowych podstronach była unikalna, aby uniknąć kanibalizacji słów kluczowych.
SMM, czyli Social Media Marketing – na czym polega, jakie działania obejmuje?
SMM, czyli Social Media Marketing, to jedna z zalecanych i najbardziej skutecznych form promocji w sieci. Z platform mediów społecznościowych, na przykład z Facebooka lub