targi e-handlu

Spis treści

26. Targi e-handlu za nami

Całkiem niedawno, a mówiąc dokładniej, 25.10. 2024 roku, w EXPO XXI w Warszawie, odbyły się 26. Targi e-handlu. Po raz kolejny braliśmy udział we wspomnianym wydarzeniu i po raz kolejny jesteśmy pod wrażeniem. Wyjątkowa atmosfera, ciekawe rozmowy i wymiana doświadczeń. Dziękujemy wszystkim, którzy dotarli do naszego stoiska. Mamy nadzieję, że spotkamy się na kolejnych targach – już w kwietniu 2025 roku. Poniżej krótka relacja.

Targi e-commerce

Jesteśmy pod wrażeniem, że tak wiele osób odwiedziło nasze stoisko, wykazało zainteresowanie rozmową i naszymi analizami.

Dla przypomnienia – analizy przeprowadzali Karolina i Bartek. Analiza obejmowała trzy aspekty:

  • Ogólną kondycję witryny: widoczność w sieci na kaloryczne frazy kluczowe, poprawność działania strony, szybkość itp. 
  • Content: jakość i ilość treści, optymalizacja pod kątem SEO (frazy kluczowe, nagłówki), duplikaty, dostosowanie treści do intencji odbiorców. 
  • Profil linków – liczba linków zewnętrznych, wiarygodność i tematyka linkujących źródeł. 

Zadbaliśmy o to, by nasze audyty były w miarę szybkie, ale, by dostarczały wartościowych informacji na temat rozwoju i promocji biznesu w sieci. 

Na stoisku działali też Maciej i Paweł i chętnie udzielali konkretnych wskazówek z zakresu optymalizacji stron www i sklepów e-commerce.  

Od bardzo wielu osób otrzymaliśmy pozytywny feedback, co daje nam jeszcze większą energię do działania. 

Mamy nadzieję, że zobaczymy się na 27. Targach e-handlu – już w kwietniu 2025 roku. 

Ocena strony: 5/5 - (2 głosów)
Karina Zielińska

Piszę, praktycznie o wszystkim. Zawsze robię z sercem i na 100%. Nawet wtedy, gdy temat jest z kosmosu i wymaga godzin researchu. Stawiam na współpracę, w której każdy jest wygrany.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Picture of Karina Zielińska
Karina Zielińska

Piszę, praktycznie o wszystkim. Zawsze robię z sercem i na 100%. Nawet wtedy, gdy temat jest z kosmosu i wymaga godzin researchu. Stawiam na współpracę, w której każdy jest wygrany.

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza