Keyword stuffing to nieetyczna i niezgodna z wytycznymi Google metoda pozycjonowania stron internetowych, polegająca na nadmiernym, nienaturalnym upychaniu słów kluczowych na stronie. Innymi słowy, jest to przespamowanie strony frazami, na które jest pozycjonowana dana strona. Najprościej rzecz ujmując, na stronie znajduje się zbyt wiele fraz. Osoby stosujące keyword stuffing umieszczają nadmierną liczbę słów kluczowych w treści lub kodzie strony. Celem stosowania keyword stuffingu jest poprawienie widoczności strony i wzrost jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Stosowanie tej metody sprawia, że treść strony jest sztucznie nasycona słowami kluczowymi, przez co wygląda nienaturalnie. Z tego względu keyword stuffing zaliczany jest do Black Hat SEO. Strony pozycjonowane przy pomocy tej metody są narażone na nałożenie kary przez Google.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który ma realny wpływ na decyzje zakupowe, wspierający budowę pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności marki. USC