Twitter to serwis społecznościowy, którego działanie polega na mikroblogowaniu, czyli prowadzeniu swego rodzaju dziennika internetowego, to jest publikowaniu krótkich wpisów, na przykład o długości jednego zdania. Cechą charakterystyczną Twittera jest limit znaków, jaki może posiadać jeden wpis (tweet). Wiadomość wysyłana za pośrednictwem Tweetera może mieć maksymalnie 280 znaków. Opublikowany na Twitterze wpis nazywany jest tweetem i zazwyczaj jest to komentarz do jakiegoś wydarzenia. Wspomniany limit znaków na pojedynczego tweeta sprawia, że myśli wymieniane za pośrednictwem tego serwisu społecznościowego wyróżniają się zwięzłością i konkretnym przekazem.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który ma realny wpływ na decyzje zakupowe, wspierający budowę pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności marki. USC