
Strona niewidoczna w Google – poznaj przyczyny i sposoby na przerwanie złej passy
Strona niewidoczna w Google – to problem, z którym zmaga się wiele firm. Jest to dość poważna kwestia, ponieważ widoczność w sieci ma przełożenie na
Blog

Strona niewidoczna w Google – poznaj przyczyny i sposoby na przerwanie złej passy
Strona niewidoczna w Google – to problem, z którym zmaga się wiele firm. Jest to dość poważna kwestia, ponieważ widoczność w sieci ma przełożenie na

Przeglądarka internetowa – definicja, ranking, funkcje
Przeglądarka internetowa, każdy z nas korzysta z niej kilka razy dziennie. Chrome, Firefox czy Safari sprawiają, że możemy sprawnie eksplorować sieć, pobierać pliki czy logować

Tytuł linka (link title) – jakie ma znaczenie? Czy warto stosować?
Tytuł linka, link title, atrybut tytułu linku – wymienione pojęcia, choć są dość istotne, nie należą do zbyt popularnych. O ile linkami przejmuje się wiele

Google Search Console – czym jest? Jakich danych o stronie dostarcza?
Google Search Console (GSC) to jedno z podstawowych i najbardziej przydatnych narzędzi wykorzystywanych w procesie optymalizacji stron www. Dostępne w GSC raporty dostarczają wielu danych,

Citation flow – czym jest? Jaki ma wpływ na SEO?
Citation flow (CF) to kolejny wskaźnik, który ma znaczenie w promocji biznesu w sieci. Dlaczego? Ponieważ wartość CF dostarcza informacji na temat linków, które kierują

CPC (Cost Per Click) – co to? Jakie wady i zalety ma taki model rozliczeń?
CPC, czyli cost per clik, oznacza koszt kliknięcia reklamy. Teoretycznie, nie ma tutaj niczego skomplikowanego – jeśli użytkownik kliknie reklamę i odwiedzi Twoją witrynę, pobierana

Ajax, czyli Asynchronous JavaScript and XML – jak działa? Dlaczego ma znaczenie?
AJAX (Asynchronous JavaScript and XML) nie jest zbyt znanym pojęciem. A co ciekawe, niemal każdy użytkownik Internetu korzysta z wymienionej technologii kilka, a nawet kilkanaście

Cumulative Layout Shift (CLS) – czym jest? Jak wpływa na SEO i UX?
Cumulative Layout Shift (CLS) to jeden z czynników, który może wpłynąć na to, czy użytkownik zostanie na Twojej stronie www, czy szybko ją opuści. Cumulative

Kim jest influencer i jak nim zostać? Na czym polega influencer marketing?
Influencer to coraz popularniejszy zawód. Wywieranie wpływu na odbiorców, budowanie społeczności wokół określonych tematów, współpraca z markami, choć nie są pozbawione wyzwań, dają dużą satysfakcję.

Backend – co to? Czym zajmuje się backend developer?
Beckend to część strony internetowej, która nie jest dostępna dla użytkowników. Gdy przeglądasz witrynę, widzisz design, przyciski, możesz zalogować się na konto klienta lub wysłać

Google November 2024 core update – co przyniesie kolejna aktualizacja?
Właśnie rozpoczęła się Google November 2024 core update. Co przyniesie kolejna aktualizacja rdzenia? Czy zmiany będą znaczące? Poniżej kilka informacji na temat listopadowych działań Giganta.

Bootstrap – co warto wiedzieć o popularnym frameworku?
Bootstrap to popularny framework pozwalający na budowę frontendu responsywnych stron www. Choć omawiane rozwiązanie ujrzało światło dzienne w 2011 roku, to nadal jest docenienie przez
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949