Google ban – czym jest? Jak działać, by go nie dostać?
Google ban niesie za sobą bardzo nieprzyjemne skutki. Jakie? Wykluczenie strony www bądź sklepu e-commerce z indeksu Google. Jest to najsurowsza kara Giganta, równoznaczna z
Blog
Google ban – czym jest? Jak działać, by go nie dostać?
Google ban niesie za sobą bardzo nieprzyjemne skutki. Jakie? Wykluczenie strony www bądź sklepu e-commerce z indeksu Google. Jest to najsurowsza kara Giganta, równoznaczna z
Guest blogging – większa widoczność w sieci i budowa rozpoznawalności firmy
W jaki sposób pozyskiwane są linki zewnętrzne? Jednym z popularniejszych rozwiązań jest blogowanie gościnne. Publikacje gościnne, oparte o dobrze przemyślaną strategię, są nie tylko dużym
Hamburger menu – definicja i implementacja
Z menu hamburgerowego z pewnością korzystał z nas – i to nie raz. Jest to rozwiązanie, które stało się niemal ikoną współczesnego designu stron internetowych, zwłaszcza
Ruch organiczny – czym jest i jak go pozyskać?
Ruch organiczny to najczęstsze źródło pozyskiwania ruchu na stronie www. Bez względu na to, czy odbiorca szuka informacji, prowadzi research dotyczący swojego problemu czy chce
Rozszerzenia reklam Google Ads – zwiększ skuteczność kampanii PPC
Rozszerzenia reklam w Google Ads to sposób, by zwiększyć efektywność kampanii. Rozszerzenie lokalizacji, promocji czy informacji sprawia, że kampanie zawierają istotne dane i są lepiej
Open source – definicja, przykłady, zalety
Kolejne pojęcie, z którym warto się zapoznać, to open source. Wiedza na temat otwartego kodu źródłowego, czyli tytułowego open source (nawet ta podstawowa), może przydać
E-commerce w sieci – gdzie powinien znaleźć się Twój content?
Jeśli sklep e-commerce ma generować zyski, musi być widoczny w sieci. Na ten temat mówi się (i pisze), bardzo wiele. Ale, w jakich miejscach w
Kosztowne błędy w pozycjonowaniu w 2024 roku – zadbaj o to, by ich nie popełnić
Google wciąż udoskonala swoje algorytmy, dąży do tego, by wyniki wyszukiwania były jak najwyższej jakości. Jeśli chcesz, by Twoja firma była na bieżąco i zyskała
Treść jako kluczowy czynnik rankingowy – na co Google zwraca uwagę?
Treści na stronie www, opisy w sklepach e-commerce, merytoryczne artykuły – o tym, jak ważny jest content, słychać z każdej strony. Nie bez powodu –
Remarketing dynamiczny – reklamy dopasowane do Twoich klientów
Remarketing ma wielką moc, reklamy śledzą użytkownika, przypominają mu o przeglądanych ofertach i zachęcają do zakupu. Dzięki kampaniom remarketingowym, sklepy e-commerce ( i nie tylko)
Jak EEAT definiuje Twoją pozycję w cyfrowym świecie?
Zyskanie i utrzymanie zaufania jest kluczowe dla każdej firmy, która chce zaistnieć w internetowym świecie. W procesie budowania zaufania, dużą rolę odgrywa koncepcja EEAT –
AI a content – jak korzystać ze wsparcia sztucznej inteligencji?
Dwa lata temu, gdy o AI zaczęło robić się głośno, wielu copywriterów (i nie tylko copywriterów), ogarnął strach. Aktualnie sytuacja się uspokaja. AI stanowi wyłącznie
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949