content marketing

Czym jest Content Marketing?

Content Marketing (Marketing Treści) jest dość “świeżym” określeniem w branży marketingu internetowego. Polega on w głównej mierze na budowaniu wizerunku firmy przy pomocy publikowania wartościowych i przydatnych dla użytkowników treści. Content Marketing ma również wbrew pozorom potężne możliwości sprzedażowe, ale tylko wtedy gdy potrafimy go odpowiednio wykorzystać. Według naszych specjalistów content marketing ma na dzień dzisiejszy bardzo duży udział w kompleksowej obsłudze marketingu internetowego dla firm. 

Content Marketing ma bezpośredni wpływ na :

01 / Budowanie wizerunku marki w internecie

02 / Tworzenie wizerunku experta w branży

03 / Pozycjonowanie (dzięki linkom zawartym w materiałach)

04 / Wywoływanie intencji sprzedażowych

W jakiej postaci tworzymy Content Marketing ?

01 / Poradniki – materiały mające na celu udzielenie pomocy użytkownikom oraz przydające się podczas rozwiązywania potencjalnych problemów.

02 / Artykuły eksperckie – są to materiały mające na celu budowanie wizerunku naszej marki w internecie. Poprzez dzielenie się wiedzą budujemy wizerunek eksperta w naszej branży.

03 / Infografiki – materiały graficzne mające na celu przedstawienie ciekawych i interesujących faktów dotyczących naszej branży lub firmy.

04 / Raporty – przedstawienie ważnych informacji w postaci raportu zawsze wzbudza duże zainteresowanie. Co najważniejsze informacje oraz dane przedstawione w raporcie mają odzwierciedlenie w rzeczywistości.

05 / E-Book – bardzo często wartościowe treści można tworzyć w postaci e-book’ów. W zamian za subskrypcję lub zapis do newslettera możemy udostępniać użytkownikom nasz e-book zawierający interesujące treści.

06 / Video – filmy to w dalszym ciągu najlepsza metoda na docieranie do umysłów użytkowników. Mówi się że 10 sekundowy film potrafi wyrazić więcej niż 1000 słów, więc na pewno warto postawić na tą formę content marketingu.

07 / Blog Firmowy – miejsce w którym powinniśmy dzielić się wiedzą oraz informacjami dotyczącymi naszej firmy. Poprzez prowadzenie bloga możemy osiągać wymierne efekty.

Co zyskam stawiając na Content Marketing ?

01 / Zwiększenie zasięgu firmy – będą mogli Państwo dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów dzięki publikacji wartościowych treści.

02 / Wyższe pozycje w wyszukiwarce Google – dzięki linkom umieszczanym w przygotowanych przez nas artykułach, Państwa pozycje w wyszukiwarce Google będą stale rosnąć!

03 / Wizerunek i status eksperta – poprzez dzielenie się wiedzą z użytkownikami oraz publikację artykułów eksperckich, zyskają Państwo wizerunek eksperta w swojej branży.

04 / Większa ilość odwiedzin na stronie – publikowanie materiałów w ramach content marketingu ma również przełożenie na zwiększenie ilości odwiedzin na naszej stronie co skutkuje większą ilością potencjalnych klientów.

05 / Lojalność klientów – klienci, którzy widzą że nasza firma się rozwija z pewnością będą bardziej zainteresowani poczynaniami naszej firmy.

06 / Komunikacja z klientami – za pomocą mediów społecznościowych oraz publikowanych w nich wartościowych treści, mamy możliwość kontaktu z naszymi obecnymi oraz przyszłymi klientami.

Jak to będzie wyglądało w praktyce ?

*(Przyjmijmy że prowadzą Państwo np. klinikę stomatologiczną)

01 / Będziemy publikować przygotowane przez specjalistów artykuły eksperckie dotyczące na przykład: wybielania zębów, technik poprawnego szczotkowania, korzyści płynących z noszenia aparatów ortodontycznych itp. w portalach lokalnych oraz tematycznych.

02 / Stworzymy ciekawą oraz inspirującą infografikę dotyczącą Państwa kliniki, którą będziemy promować na portalach społecznościowych oraz portalach web 2.0 – np. wykop.pl.

03 / Wygenerujemy raport dotyczący Państwa kliniki lub branży stomatologicznej na przykład: “Jak często chodzimy do dentysty?” oraz opublikujemy go w serwisach tematycznych.

04 / Przygotujemy oraz uzupełnimy w niezbędną treść blog firmowy, który będzie w przyszłości dodatkowym źródłem ruchu na stronie kliniki.

05 / Przygotujemy e-book dotyczący najważniejszych faktów Państwa kliniki lub zawierający informacje, którymi chcą Państwo się podzielić z użytkownikami.

06 / Podamy na tacy doskonały pomysł na film, który będziemy mogli promować zarówno w mediach społecznościowych jak i na forach dentystycznych.

Jaka jest cena Content Marketingu ?

Przykładowy cennik mogą Państwo znaleźć tutaj.

Zaufali nam

Wyślij zapytanie