Audyt SEO to analiza i ocena strony internetowej pod kątem czynników decydujących o widoczności strony i jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Jego celem jest znalezienie mocnych i słabych stron oraz elementów wymagających poprawy, których wdrożenie poprawi widoczność i pozycje strony. Efektem końcowym audytu SEO jest szczegółowy raport i lista zaleceń optymalizacyjnych, czyli czynności do wykonania, dzięki którym strona będzie przyjaźniejsza dla wyszukiwarek internetowych oraz użytkowników. Audyt SEO pozwala również znaleźć błędy na stronie, które niekoniecznie wpływają na pozycje w wynikach wyszukiwania, ale które warto usunąć w celu poprawy funkcjonowania witryny.

Metoda SMART: opis, przykłady, cele
Zarządzanie celami jest kluczowym elementem sukcesu w sferze osobistej, jak i zawodowej. Metoda SMART, będąca koncepcją wypracowaną z myślą o efektywnym działaniu, stanowi odpowiedź na