Presell pages, nazywane potocznie preclami, to strony internetowe niskiej jakości, na których umieszczane są teksty, również niskiej jakości, zawierające linki do pozycjonowanych stron. Ich celem jest wspieranie działań z zakresu link buildingu, czyli jednego z najważniejszych elementów pozycjonowania stron internetowych. W przypadku presell pages nie liczy się jakość i merytoryczność tekstu, lecz odpowiednie zastosowanie w nim słów kluczowych, które można podlinkować. Preclami określane są nie tylko witryny tworzone wyłącznie z myślą o umieszczaniu na nich linków, ale także same teksty. Teksty takie nie posiadają w zasadzie żadnej wartości merytorycznej i są pisane bez zwracania uwagi na poprawność stylistyczną czy gramatyczną. W ich przypadku chodzi o to, aby w jak najkrótszym czasie napisać jak najwięcej tekstów zawierających określone słowa kluczowe. Kiedyś presell pages stanowiły podstawę działań SEO. Dzisiaj precle nie odgrywają już takiego znaczenia i nie są stosowane przez osoby zajmujące się profesjonalnie pozycjonowaniem stron internetowych. Wynika to z tego, że w wyniku aktualizacji algorytmów Google pozyskiwanie linków z niskiej jakości witryn i tworzenie bezwartościowego contentu nie poprawia pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Mało tego, może spowodować ich spadek.
Copy ai – czy detektory są wiarygodne? Jak szybko zmienić wynik wykrywacza?
Sztuczna inteligencja wiele namieszała w świecie contentu. I choć dziś jest już nieco spokojniej, to nadal nie brakuje wątpliwości. Często pojawiają się pytania, w jakim