Za nami Online Marketing Day, konferencja, której temat przewodni brzmiał Człowiek + AI Synergia w marketingu, która zmienia zasady gry. Było to dla nas szczególne wydarzenie ‒ i to z kilku powodów. Przede wszystkim dlatego, że poruszonych zostało wiele istotnych kwestii, a na wirtualnej scenie pojawili się prelegenci, którzy od lat zajmują się szeroko pojętym e-marketingiem. Co więcej, nasza agencja była sponsorem głównym tego wydarzenia. Byliśmy więc nieco bardziej zaangażowani niż w sytuacjach, gdy jesteśmy tylko słuchaczami.
Krótko o konferencji
Człowiek + AI to temat, który budzi wiele emocji. Temat, o którym można wiele powiedzieć i, który jeszcze nieraz nas zaskoczy. Nic więc dziwnego, że wydarzenie zgromadziło tak wiele osób ‒ sami z niecierpliwością czekaliśmy na wystąpienia każdego z prelegentów. Wszystkie tematy:
- Każde słowo się liczy, czyli jak nie tworzyć z AI nudnych treści
- Nie tylko algorytmy, wykorzystanie przewagi ludzkiej inteligencji w optymalizacji kampanii Google Ads
- Popraw za darmo swoje linkowanie!
Czy idealne znaczy najlepsze? Przewaga human touch w komunikacji marek - Zmiany w komunikacji skierowanej do kobiet w ostatnich latach. Jak pisać i mówić na miarę 2023 roku?
- Zwiększanie sprzedaży w e-commerce z wykorzystaniem technologii AI
- Sztuczna inteligencja a SEO, czyli jak algorytmy Google używają AI?
- AI jako członek zespołu. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracach marketingu i PR
były niezmiernie ciekawe! Nie ukrywamy jednak, że osoby z naszych poszczególnych działów: copywriting, dział techniczny, specjaliści Google Ads ‒ czekały na konkretne wystąpienia.
Wszystkim, którzy chcieliby raz jeszcze wysłuchać wystąpień lub, którzy nie załapali się na konferencję, podpowiadamy, że nagrania się już dostępne.
Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w konferencji! Oby więcej takich wydarzeń.