strona wizytówka internetowa

Spis treści

Wizytówka internetowa – Strona dla małych firm co to jest?

Często w naszej pracy spotykamy się z pojęciem strony internetowej w postaci wizytówki. Taka forma strony internetowej jest wykorzystywana przeważnie w małych firmach i przedsiębiorstwach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z promocją strony w internecie, zarówno jeśli chodzi o pozycjonowanie jak i kampanie reklamowe Google Ads / Adwords.

Co to jest wizytówka internetowa – strona internetowa w postaci wizytówki?

Wizytówka internetowa to podstawowa wersja strony www. Zadaniem wizytówki jest zaprezentowanie biznesu lub osoby prywatnej, przedstawienie usług danej firmy. Założenie wizytówki jest najczęściej preferowane przez niewielkie firmy, które nie mają rozbudowanej oferty oraz dla osób, nie są do końca świadome jak wykorzystywać możliwości z zakresu marketingu internetowego.

Wizytówka internetowa – szablon i przykład

Najczęściej spotykaną formą wizytówki internetowej jest popularny szablon one-page. Jest on szybki i prosty do wykonania, a jednocześnie często atrakcyjny wizualnie. Niestety nie może on posłużyć jako dobry przykład strony internetowej wykorzystywanej do promocji w internecie za pomocą technik marketingowych takich jak pozycjonowanie stron czy kampanie reklamowe w Google Ads czy Facebook Ads. Strony preferowane do takich działań powinny być rozbudowane i posiadać dedykowane strony w postaci landing page.

Gdzie założyć stronę w postaci wizytówki internetowej?

Najczęściej wizytówki internetowe tworzone są przez freelancerów. W następnej kolejności wykonują je software house’y, dla mniej wymagających klientów. Jeśli zdecydujemy się na samodzielne, darmowe stworzenie wizytówki internetowej, to z pewnością dużą przydatnością może wykazać się np. platforma wix i podobne.

Wizytówka internetowa cena – ile kosztuje strona wizytówkowa?

Koszt stworzenia strony internetowej w postaci wizytówki jest przeważnie niewielki i może oscylować w granicach 700-1500 zł, w zależności od preferencji i wymagań zamawiającego. Należy pamiętać, że do kosztu wykonania strony powinniśmy doliczyć koszt serwera hostingowego oraz wykupienia domeny.

Wizytówka internetowa – krótkie podsumowanie

Podsumowując, warto pamiętać, że jeżeli decydujemy się na stronę internetową w postaci wizytówki internetowej, to powinniśmy mieć na uwadze, że w dużej mierze ograniczamy swoje możliwości marketingowe i promocyjne. Systemy reklamowe i wyszukiwarka Google preferuje większe serwisy, które potrafią zdobyć autorytet tematyczny (jest to nieodłączna część naszej flagowej usługi Formuła SEO 1stplace).

Warto się zastanowić czy niewielka oszczędność na stworzeniu wizytówki internetowej ma sens. W końcu stworzenie pełnoprawnej strony internetowej to często koszt zamykający się w granicach 3000 zł, z perspektywą jej rozwoju w przyszłości i pełnymi możliwościami promocyjnymi.

Ocena strony: 5/5 - (1 głosów)
Paweł Kapłan

W branży marketingu internetowego od 2010 roku. Swoja przygodę rozpoczynał od lokalnego SEO oraz Google Ads (w tamtym czasie jeszcze Google Adwords), natomiast znacznie bardziej zaczęło go pociągać tradycyjne pozycjonowanie w bardzo trudnych i konkurencyjnych branżach. Pracował przy wielu projektach dla dużych brandów(Empik, Bonprix, BMW), ale najbardziej lubi mocne wyzwania gdzie klient znajduje się w pozycji "underdoga". Paweł brał udział w warsztatach prowadzonych przez takie osobistości jak Dixon Jones (Majestic SEO), Razvan Gavrilas (cognitiveSEO) czy Neil Patel.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza