Opinie Google: jak dodać i dlaczego są ważne?
Opinie Google – wszyscy je znamy, wielu z nas regularnie je weryfikuje. Nie brakuje też osób, które chętnie dzielą się spostrzeżeniami na temat różnych firm.
Blog
Opinie Google: jak dodać i dlaczego są ważne?
Opinie Google – wszyscy je znamy, wielu z nas regularnie je weryfikuje. Nie brakuje też osób, które chętnie dzielą się spostrzeżeniami na temat różnych firm.
Content – jak zweryfikować jego jakość? Jakie treści lubią użytkownicy i roboty Google
O contencie mówi się coraz częściej i coraz głośniej. Google docenia witryny, które wdrażają wartościowe treści, teksty kiepskiej jakości giną w sieci i tak naprawdę…,
Optymalizacja SEO i promocja w sieci – co przyniósł 2024 rok? Znasz wszystkie trendy?
Sukces w SEO? Tutaj konieczne są mądre działania, a jednocześnie elastyczność i nieustanne podążanie za trendami. Twoja strategia powinna być zgodna z aktualnymi wytycznymi Google
Bounce rate – czym jest? Jak go zweryfikować i kiedy wymaga działań optymalizacyjnych?
Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń. Takie wyrażenie z całą pewnością nieraz obiło Ci się o uszy – ale, czy w Twoim przypadku jest istotne? Czy
Sitemap.xml, czyli mapa strony www. Czym jest i czy Twoja witryna jej potrzebuje?
Mimo że pojęcie sitemap.xml może wzbudzać lekką panikę, w rzeczywistości nie należy do bardzo skomplikowanych. To nic innego, jak mapa strony www lub sklepu e-commerce,
Nawigacja strony internetowej – czy na Twojej witrynie można się zgubić?
Dobra nawigacja strony www – to dzięki niej użytkownicy sprawnie przemieszczają się między podstronami, kategoriami, produktami itp. Przyjmuje się, że odbiorca, do dowolnej sekcji witryny
Menu strony internetowej – jak powinno wyglądać i dlaczego jest ważne?
Menu strony internetowej – to dzięki niemu użytkownicy sprawnie poruszają się w obrębie witryny, odszukują produkty i różnego typu treści. Właśnie dlatego, tak ważne jest,
Home page, czyli strona główna – 10 elementów, których nie może na niej zabraknąć
Home page, czyli strona główna, to najważniejsza podstrona każdej witryny. Jest to istotny punkt styku marki z odbiorcami, szansa, by zdobyć zaufanie użytkownika i zmienić
August 2024 Core Update, czyli sierpniowa aktualizacja Google. Jakich zmian możemy się spodziewać?
Sierpień 2024 i kolejna aktualizacja Google. Czego możemy się spodziewać i czy powinniśmy się bać? Oczywiście nie mamy szklanej kuli, ale pewne informacje już krążą
Lokalny przewodnik Google – kim jest, jak nim zostać?
Opinie innych użytkowników, recenzje zawierające zdjęcie lub wideo, wiarygodne komentarze – takie treści cieszą się sporym zaufaniem i często wpływają na decyzje zakupowe. Dziś jednak
Grafika wektorowa- czym jest, kiedy warto ją wykorzystać i czym różni się od grafiki rastrowej?
Grafika wektorowa – w niektórych przypadkach jest niezastąpiona, w innych należy unikać jej jak ognia. Kiedy wektory zdadzą egzamin, a kiedy zastąpić je pikselami, czyli
Ai detector (wykrywacz ai) – jak sprawdzić czy tekst napisał robot? Narzędzia i wskazówki
Minęły już prawie dwa lata, odkąd sztuczna inteligencja zagościła w agencjach e-marketingowych, content marketingowych, copywriterskich. Narzędzia AI są dużą pomocą przy tworzeniu tekstów o różnej
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949