TakeDrop

Spis treści

TakeDrop a Twój e-commerce w modelu dropshippingu. Funkcje, zalety, opinie

Myślisz o otworzeniu własnego sklepu e-commerce? Chodzi Ci po głowie dropshipping, jednak nie do końca wiesz, od czego zacząć? Jednym z rozwiązań jest TakeDrop – to polska platforma e-commerce, która daje wiele możliwości i ułatwia rozkręcenie własnego biznesu. Czym dokładnie jest Takedrop, jak działa i jakie ma funkcje?

Takedrop – czym jest? 

TakeDrop jest polską platformą e-commerce, która umożliwia konfigurację sklepu internetowego i sprzedaż w modelu dropshippingu. Platforma dostępna jest od 2017 roku i cieszy się coraz większym powodzeniem. Jakimi funkcjami się wyróżnia? To między innymi łatwa integracja z hurtowniami dropshipingowymi, wsparcie w zarządzaniu sprzedażą, brak zmartwień o magazynowanie towarów.  

Takedrop – jak zacząć? 

Działania w obrębie Takedrop nie wymagają specjalistycznej wiedzy. Konfiguracja e-sklepu przebiega bardzo sprawnie – tak naprawdę musisz wykonać zaledwie kilka kliknięć. Zakładasz konto, wybierasz wygląd sklepu, kategorie produktów i gotowe. Masz już solidną bazę, by rozwijać swój biznes. Co więcej, na każdym etapie możesz skorzystać ze wsparcia ekspertów.   

TakeDrop funkcje

TakeDrop oferuje wiele przydatnych funkcji, które ułatwią Ci zarządzanie witryną, a  co więcej, sprawią, że Twój sklep stanie się bardziej przyjazny dla użytkowników. Przyjrzyjmy się poszczególnym funkcjom. 

Dostosowanie sklepu do indywidualnych potrzeb 

Platforma oferuje duży wybór szablonów i motywów, masz także możliwość edycji sklepu za pomocą HTML-a i CSS-a. Zmianę wyglądu witryny umożliwi Ci także funkcja przeciągnij i upuść. Jest to szybkie, bardzo intuicyjne rozwiązanie – łatwo zmienisz wielkość fontu, dodasz hero i wykonasz inne działania.

Dzięki temu dopasujesz witrynę do profilu sklepu i w optymalny sposób wyeksponujesz produkty.   

Rekomendacje produktów 

AI przeprowadza analizę potencjału sprzedażowego poszczególnych produktów i na tej podstawie rekomenduje najlepsze rozwiązania. Nie musisz więc na ślepo podejmować decyzji, uzyskujesz podpowiedzi dotyczące towarów, które mogą cieszyć się największą popularnością.    

Opisy produktów 

Opisy produktów spełniają kluczową rolę w e-marketingu. Wartościowe treści przekazują użytkownikom istotne informacje, podkreślają korzyści wynikające z zakupu produktów, pomagają w podjęciu decyzji zakupowych. Takie treści obowiązkowo powinny znaleźć się w Twoim sklepie e-commerce. 

W TakeDrop możesz za pomocą kilku kliknięć wygenerować opis dowolnego produktu. Opisy generowane są przez AI, co pozwala na znaczną oszczędność czasu. 

Analiza

Dane analityczne ułatwiają optymalizację sklepu, wskazują kierunek działań, dostarczają informacji na temat zachowania użytkowników. Sprzedaż w TakeDrop mogą wspierać takie narzędzia, jak: 

  • Google Analytics – to narzędzie analityczne, dzięki któremu uzyskujesz informacje na temat ruchu na stronie, konwersji, wieku i lokalizacji użytkowników, a także urządzenia i rodzaju przeglądarki, z której korzystają odbiorcy. 
  • Google Tag Manager – to system zarządzania tagami, który pozwala na łatwe i szybkie dodawanie oraz aktualizowanie tagów na stronie internetowej – nie ma potrzeby modyfikacji kodu. GTM ułatwia śledzenie konwersji, analizę ruchu oraz działania reklamowe.
  • Hojtar – ułatwia zrozumienie zachowania użytkownika na stronie www czy w sklepie e-commerce, analizuje kliknięcia, scrollowanie czy ruchy kursora.  
  • Yandex Metrica – to narzędzie, które dostarczy Ci informacji na temat ruchu na stronie www. 
  • Facebook pixel – Pixel Facebooka to narzędzie analityczne umożliwiające śledzenie konwersji z reklam na Facebooku oraz optymalizację kampanii reklamowych.
TakeDrop
TakeDrop najważniejsze informacje: opinie, hurtownie, funkcje, zalety

Bramki płatności  

Klienci mają różne preferencje dotyczące opcji płatności. Brak którejś z możliwości może poskutkować porzuceniem koszyka. TakeDrop to integracja z wieloma bramkami płatności, np. Przelewy24, PayU, PayNow, Hotpay, BLIK. 

Marketing 

Nowoczesny i funkcjonalny sklep to już duży krok naprzód, ale musisz też zadbać o marketing. Jakie możliwości daje Takedrop? To między innymi:

  • LiveChat – czyli możliwość prowadzenia rozmów z klientami w czasie rzeczywistym, udzielanie im natychmiastowych odpowiedzi. 
  • PushEngage – to narzędzie, które umożliwia wysyłanie powiadomień push do przeglądarek użytkowników. 
  • Reach a Blogger – to łatwiejszy kontakt z blogerami, influencerami,  youtuberami. 
  • user.com – to platforma automatyzacji e-marketingu, rozwiązanie, dzięki któremu będziesz docierał do klientów różnymi drogami. 
  • Trusted Shop – to certyfikat przyznawany sklepom internetowym, które spełniają określone kryteria jakości i bezpieczeństwa, zwiększa to zaufanie klientów i może przyczynić się do wzrostu sprzedaży.

Wsparcie ekspertów 

TakeDrop zapewnia wsparcie zespołu ekspertów – uzyskujesz dostęp do bazy wiedzy, branżowych kursów i warsztatów online. W każdej chwili możesz także skontaktować się z działem obsługi klienta. 

TakeDrop hurtownie 

Dodanie produktu z hurtowni dropshipongowej nie jest trudne i czasochłonne. Jak przebiega? Musisz znaleźć odpowiedniego dostawcę, kliknąć zobacz a następnie dodaj. Gotowe. Wybór hurtowni jest bardzo duży, masz więc spore pole manewru. Wybierając produkty, zwróć uwagę na szczegółowe warunki współpracy, a także na opinie, ceny produktów, warunki reklamacji lub zwrotu. 

TakeDrop cennik

Zainteresowani omawianą platformą e-commerce do wyboru mają trzy pakiety, obejmujące różne opcje i różniące się pod względem cen. Są to pakiety: 

  • Basic – abonament miesięczny 99 zł, 
  • Pro – abonament miesięczny: 199 zł,
  • Unlimited – abonament miesięczny: 299 zł.  

Szczegółowe informacje na temat pakietów i cen dostępne są na oficjalnej stronie platformy. 

TakeDrop bez firmy 

Założenie firmy to wiele formalności: ZUS, podatki itp. Część osób ma obawy dotyczące prowadzenia działalności i związanych z tym spraw formalnych. TakeDrop Inkubator jest dużym ułatwieniem. To opcja, w przypadku której nie musisz zakładać firmy, by prowadzić sklep e-commerce. Jak to działa? Podpisywana jest umowa zlecenie na prowadzenie sklepu.  

Takedrop czy warto?

Czy warto zdecydować się na wybór TakeDrop? Jest to platforma mająca wiele zalet, ale w zależności od Twoich oczekiwań, może być lepszym lub gorszym rozwiązaniem.

Przede wszystkim, dzięki TakeDrop możesz szybko ruszyć z własnym biznesem, bez zmartwień o:

  • wynajem magazynu,
  • logistykę,
  • wymianę i zwroty towarów,
  • dobór domeny i hostingu,
  • integrację bramek płatności,
  • przygotowanie polityki prywatności. 
Dropshipping
Dropshipping: co to: Dropshipping hurtownie, zalety

TakeDrop opinie 

TakeDrop cieszy się dobrą sławą. Użytkownicy cenią platformę za intuicyjną obsługę, dostęp do informacji, duże możliwości z zakresu marketingu. Opinie zweryfikować można na forach branżowych, platformach społecznościowych, stronach www z recenzjami. 

Użytkownicy doceniają:

  • wsparcie techniczne,
  • dostęp do kursów i bazy wiedzy,
  • łatwą konfigurację,
  • możliwość łatwego generowania opisów,
  • rekomendacje produktów,
  • trzy zróżnicowane pakiety do wyboru,
  • wsparcie narzędzi analitycznych  i marketingowych. 

Możesz także bezpłatnie przetestować oferowane przez TakeDrop rozwiązanie. 

TakeDrop opinie zarobki?

O jakich zarobkach można mówić w przypadku TakeDrop i szeroko pojętego dropshippingu? Choć omawiana dziś platforma ułatwia zarządzanie sklepem, to zarobki uzależnione są od wielu czynników, takich jak wybór produktów, ceny, strategia marketingowa

Własny sklep e-commerce – o czym jeszcze powinieneś pamiętać? 

Przyjazny dla użytkowników sklep, różne opcje płatności, duży wybór produktów, sprawna wysyłka, szybki kontakt z klientami to podstawy dla dobrze prosperującego e-sklepu. Ale, aby zarobki faktycznie wzrastały, musisz jeszcze zadbać o e-marketing. Jakie opcje masz do wyboru? 

  • Pozycjonowanie – czyli zwiększanie widoczności sklepu w organicznych wynikach wyszukiwania. 
  •  Social media – publikacja ciekawych wpisów, np. prezentujących różne towary, informujących o promocjach i nowościach, a także odpowiadanie a komentarze odbiorców i budowa relacji. 
  • Google Ads – to reklama płatna, pozwalająca na szybkie zwiększenie widoczności w sieci i realizację różnych celów biznesowych. 
  • Wideo marketing – wideo marketing, kanał na yt, wideo prezentacja produktów to sposób, by zyskać zaangażowanie użytkowników. 
  • Content marketing – wartościowe wpisy, artykuły gościnne, poradniki, e-booki: masz wiele możliwości, by zyskać uwagę odbiorców i poszerzać grono klientów. 

Czy wiesz że… ciekawski o e-commerce i dropshippingu 

  • Porzucone koszyki: Odsetek porzuconych koszyków wynosi aż 69.8%. Główne powody takich decyzji to zbyt wysokie koszty wysyłki, brak preferowanej metody dostawy, zbyt długi czas realizacji zamówienia.
  • Opinie: Około 88% konsumentów ufa recenzjom innych klientów. Sklepy z większą liczbą pozytywnych opinii zwykle cieszą się sprzedażą wyższą nawet o 18%. 
  • Długość sesji: Statystyki wskazują, że im więcej czasu użytkownicy spędzają w sklepie e-commerce, tym szanse na dokonanie zakupu także są większe. Średni czas spędzony na stronie, który prawdopodobnie zakończy się zakupem, wynosi około 3 minut. 
  • Popularność dropshippingu: Według różnych źródeł, rynek dropshippingu osiągnął w 2020 roku wartość ponad 128 miliardów dolarów. 
  • Rola e-commerce: E-commerce to ponad 14% wszystkich sprzedaży detalicznych na świecie, a dropshipping jest kluczową częścią tego segmentu, ponieważ umożliwia łatwe wejście na rynek nowym przedsiębiorcom.
  • Opóźnienia w dostawach: Badania wykazały, że około 24% klientów doświadczyło opóźnień w dostawach podczas zakupów w modelu dropshippingu, podkreśla to znaczenie wyboru rzetelnych dostawców.
  • Zwroty: Statystyki wskazują, że zwracanych jest około 30% produktów sprzedawanych online. Aby zredukować liczbę zwrotów, warto zamieszczać dokładne informacje na temat towarów, zdjęcia ukazujące towar z różnych perspektyw, opinie klientów

Podsumowanie 

TakeDrop to platforma e-commerce, która umożliwia sprzedaż produktów w modelu dropshippingu. Plusem platformy jest możliwość szybkiego ruszenia z własnym biznesem – konfiguracja sklepu trwa około 5 minut. Inne plusy platformy to duży  wybór hurtowni, rekomendacje produktów, intuicyjna obsługa.  Pamiętaj jednak, że budowa sklepu to nie koniec, aby uzyskać sukces, konieczna jest przemyślana strategia e-marketingowa, trafny wybór dostawców, ceny itp. 

Czym jest dropshipping?

Dropshipping to model biznesowy, w przypadku którego, sprzedawca zajmuje się wyłącznie promowaniem i sprzedażą produktów. Zamówienia klientów przekazywane są bezpośrednio do dostawcy, który zajmuje się wysyłką towaru. Sprzedawca nie musi więc inwestować środków w zakup towaru, martwić się o wynajem magazynu czy logistykę. 

Wybierając hurtownię dropshippingową warto uwzględniać kilka kluczowych czynników:

  • Asortyment produktów: Upewnij się, że hurtownia oferuje produkty, które chcesz sprzedawać.
  • Warunki współpracy: Dokładnie zweryfikuj takie czynniki, jak cena, minimalne zamówienie, koszty wysyłki, polityka zwrotów.
  • Opinie i reputacja: Sprawdź opinie innych klientów hurtowni, ocenć jej wiarygodność i jakość obsługi.
  • Wsparcie dla sprzedawców: Dobre hurtownie oferują wsparcie marketingowe oraz narzędzia ułatwiające sprzedaż i zarządzanie produktami.

Takedrop czy Sky-Shop? Nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, obie platformy mają wiele zalet i umożliwiają realizację różnych celów biznesowo-marketingowych. Zarówno Takedrop, jak i Sky-Shop oferują wsparcie i umożliwiają sprzedaż oraz promocją różnych artykułów. Wybór między omawianymi platformami uzależniony jest od indywidualnych oczekiwań, celów biznesowych.  

Takedrop umożliwia integrację z Allegro, co pozwala sprzedawcom na łatwe zarządzanie sprzedażą i automatyzację procesów. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą sprawnie importować produkty z Allegro, co znacznie ułatwia obsługę zamówień i zarządzanie magazynem.

Ocena strony: 5/5 - (1 głosów)
Karina Zielińska

Piszę, praktycznie o wszystkim. Zawsze robię z sercem i na 100%. Nawet wtedy, gdy temat jest z kosmosu i wymaga godzin researchu. Stawiam na współpracę, w której każdy jest wygrany.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Picture of Karina Zielińska
Karina Zielińska

Piszę, praktycznie o wszystkim. Zawsze robię z sercem i na 100%. Nawet wtedy, gdy temat jest z kosmosu i wymaga godzin researchu. Stawiam na współpracę, w której każdy jest wygrany.

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza