Brief to dokument, który zawiera informacje dotyczące firmy, instytucji czy osoby, niezbędne do przeprowadzenia skutecznej kampanii marketingowej, reklamowej. Dokument taki powinien zawierać między innymi informacje dotyczące profilu działalności firmy i jej konkurencji, cele przygotowywanej kampanii, przedstawienie dotychczasowych działań marketingowych i ich wyników. W briefie powinien znajdować się również budżet jaki można przeznaczyć na kampanię. Brief pozwala specjaliście SEO na szczegółowe zapoznanie się z profilem działalności firmy, a dzięki temu na dobór najlepszych narzędzi do przeprowadzenia efektywnej kampanii. Dodatkowo umożliwia przygotowanie jasno sprecyzowanych celów kampanii oraz rozplanowanie w czasie niezbędnych do przeprowadzenia prac.
Specjalista seo – jak zacząć karierę w SEO? Ile zarania junior, a ile ekspert?
W dobie internetu, w której widoczność w wyszukiwarce Google ma wpływ na rozwój biznesu, zainteresowanie pozycjonowaniem jest coraz większe. Wiele firm – o różnej wielkości