
Reklama produktu – sekrety skutecznej promocji
Jak powinna wyglądać skuteczna reklama produktu? Każdy z nas doskonale wie, że nie chodzi już tylko o pokazanie produktu odbiorcom; ważne jest wykreowanie przekazu, który
Blog
Reklama produktu – sekrety skutecznej promocji
Jak powinna wyglądać skuteczna reklama produktu? Każdy z nas doskonale wie, że nie chodzi już tylko o pokazanie produktu odbiorcom; ważne jest wykreowanie przekazu, który
Jak wypozycjonować stronę w Google?
Pozycjonowanie strony w Google – jak to ugryźć? Pozycjonowanie to proces wieloetapowy, a lista działań, które należy przeprowadzić, jest długa. Warto jednak uzbroić się w
SEO marketing – czym jest i dlaczego Twoja firma go potrzebuje?
Bez względu na branżę, w której działasz, powinieneś wiedzieć jedno – dziś liczy się nie tylko przemyślana oferta, ale też e-marketing. Wpływ na uzyskane przez
Anioły biznesu: prywatni inwestorzy a rozwój nowoczesnych technologii
Pozyskanie wsparcia finansowego i pomocy mentorów może mieć znaczący wpływ na powodzenie biznesu. W kręgu osób, które mogą zaoferować zarówno kapitał, jak i niezbędne doświadczenie,
Reklama salonu kosmetycznego: jak prowadzić marketing firmy kosmetycznej?
Promocja salonu kosmetycznego wymaga kreatywności i strategicznego podejścia – inaczej trudno wyróżnić się na tle konkurencji, która jest dość duża. Ważne więc, by zadbać o
Venture capital: Jak fundusze venture capital wspierają innowacyjne pomysły
Dobrze prosperujące biznesy to efekt pracy zdolnych przedsiębiorców oraz zespołów, które przygotowały przemyślane strategie. Ale, za wieloma pomysłami stoją także inwestorzy, którzy potrafią dostrzec potencjał
Jak zdobyć followersów na Instagramie? Poradnik dla Ciebie
Na początku 2024 roku w Polsce z Instagrama korzystało około 11 milionów użytkowników. To 27,1% całkowitej populacji kraju. Takie liczby robią wrażenie, prawda? Instagram, zaraz
Targi e-Handlu w Warszawie: relacja z wydarzenia
11 kwietnia w Warszawie odbyły się targi e-Handlu. To jedno z największych i najciekawszych wydarzeń w branży e-commerce. Na targach od 25. lat spotykają się
Biznes plan – wskazówki i najlepsze praktyki dla początkujących przedsiębiorców
Dobrze przemyślany biznesplan to nie tylko zbiór dokumentów dla potencjalnych inwestorów. To fundament, na którym budowane są stabilne, zrównoważone i przynoszące zyski biznesy. Bez względu
Opisy zdjęć: jak je przygotować i dlaczego są ważne?
Wizualne narracje są wszechobecne — od mediów społecznościowych, po sklepy e-commerce i blogi. Każde zdjęcie ma potencjał, może opowiadać historię, wywoływać emocje, a także skłaniać
Tryb incognito – czy zapewni Ci ochronę i zwiększy prywatność w sieci?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co dzieje się z Twoimi danymi, kiedy przeglądasz internet? Każde wyszukane hasło, kliknięty link, sekunda spędzona na stronie mogą być zapisanie,
Start-upy: siła napędowa nowoczesnej gospodarki
Gdy świat biznesu przyspiesza, na scenę wkraczają gracze, którzy nie tylko stosują ustalone zasady, ale na nowo je definiują. Start-upy, ze swoim śmiałym podejściem i
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949