linki z whitepress

Spis treści

Na czym polegają linki z Whitepress?

Na czym polegają linki z Whitepress? Profil linków zewnętrznych odgrywa bardzo ważną rolę w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych. Sposobów na uzyskanie wspomnianych odnośników jest wiele, jednym z nich jest skorzystanie z platformy Whitepress. Czym jest wspomniana platforma? Co warto wiedzieć o linkach uzyskanych za jej pośrednictwem? Zachęcamy do lektury! 

Czym jest Whitepress? 

Whitepress to platforma, która ułatwia i usprawnia komunikację między reklamodawcami, wydawcami, influencerami, copywriterami, dziennikarzami. Od lat korzystają z niej agencje marketingowe, właściciele witryn internetowych, osoby działające aktywnie w social mediach, influencerzy.

 Za pośrednictwem platformy można:  

  • zakupić teksty, w tym teksty specjalistyczne i teksty premium,
  • zakupić  infografiki w różnych formatach, z różną długością tekstu,
  • zakupić publikację artykułów eksperckich i sponsorowanych (i na tej kwestii dziś się skupimy),
  • promować usługi i produkty poprzez współpracę z influencerami, 
  • uzyskać dostęp do biur prasowych. 

Platforma zapewnia kompleksowe wsparcie, pośredniczy w różnych procesach, dba o jakość i sprawną realizację zakupionej usługi. 

Linki  Whitepress ‒ na czym to polega?  

Przejdźmy do postawionego w tytule pytania, czyli, na czym polegają linki Whitepress. Whitepress to pośrednik między osobą chcącą opublikować artykuł zewnętrzny, a właścicielem danej witryny. Jak, krok po kroku wygląda cały proces? 

  1. Krok pierwszy to dodanie do platformy artykułu, który ma zostać opublikowany. Artykuł możemy przygotować samodzielnie lub zamówić za pomocą Whiterpessa. 
  1. Następnie przechodzimy do wyboru miejsca publikacji. Whitepress proponuje wiele opcji, począwszy od bardzo znanych, dużych portali, po nieco mniejsze i bardzo niszowe. W zależności od potrzeb i preferencji zdecydować się możemy na publikację artykułu na stronie głównej danego portalu, w mediach społecznościowych, a nawet na promocję w formie newslettera. 
  1. Mamy dostęp do wielu informacji na temat wydawcy. Ponadto, proponowane serwisy są zintegrowane z narzędziem Semstorm ‒ wystarczy jedno kliknięcie i otrzymamy uproszczoną analizę. 
  1. Trzeba także podkreślić, że zanim wydawca zostanie dodany do bazy Whitepress jest szczegółowo weryfikowany. Witryny podlegają między innymi ocenie merytorycznej i technicznej, muszą też spełniać określone wytyczne, które z roku na rok są coraz bardziej rygorystyczne. 
  1. Duży wybór wiarygodnych witryn sprawia, że możemy znaleźć miejsce publikacji dostosowane do naszych potrzeb, w optymalnym dla nas budżecie.
  1. Artykuł, po publikacji jest monitorowany przez 12 miesięcy. W razie jakichkolwiek problemów, redakcja reaguje i dba o jak najszybsze rozwiązanie. 

linki z portalu whitepress

Linki zewnętrzne

Budowa wartościowego profilu linków to wiele korzyści dla biznesu. Warto więc zadbać o to, by na naszą witrynę prowadziły odnośniki z witryn o dużym autorytecie i sporym ruchu. Publikacje artykułów na portalach zewnętrznych to jedno z najbardziej optymalnych rozwiązań. 

Jakie korzyści generują wartościowe linki? 

  • Wartościowe linki zewnętrzne są ważnym czynnikiem rankingowym Google, stanowią sygnał dla robotów, że nasza witryna jest polecana i wiarygodna.
  • Publikacje zewnętrzne to także sposób na zwiększenie rozpoznawalności firmy.
  • Ciekawe artykuły eksperckie i sponsorowane to dodatkowe źródło ruchu. Na naszą witrynę mogą także trafić użytkownicy, którzy korzystali z portalu, na którym opublikowaliśmy treść. 
  • Większy ruch i większa rozpoznawalność to także wzrost konwersji. 

Whitepress ‒ czy warto? 

Czy warto korzystać z platformy Whitepress? Taka opcja ma wiele zalet. Przede wszystkim zyskujemy możliwość publikacji artykułów z linkami prowadzącymi na naszą stronę. Treści wdrażane są na portalach, które przeszły dokładną weryfikację, a więc na portalach godnych zaufania. Cały proces kontrolowany jest przez zespół Whitepress, dzięki czemu zyskujemy spokój i poczucie bezpieczeństwa.

Linki Whiterpess to także wygoda i oszczędność czasu, nie musimy samodzielnie wyszukiwać miejsc publikacji, korzystamy z gotowej bazy.

Oczywiście wszystko zależy tutaj od indywidualnych preferencji, najlepiej więc będzie, jeśli wypróbujemy takie rozwiązanie i zdecydujemy, czy w naszym przypadku się sprawdza.

Jak Ci się podoba artykuł? Oceń
Maciej Muchowski

Rozpoczął swoją karierę w branży SEO i marketingu w 2010 roku. Jego specjalizacją jest kreatywny link building oraz webdesign. W chwili obecnej największą przyjemność sprawia mu pozycjonowanie lokalne, którego optymalizację potrafi wykonać w ekspresowym tempie, nie tracąc przy tym, ani procenta jakości działania. Doskonale odnajduje się w skomplikowanych i zawiłych sytuacjach projektowych, kiedy nieocenione jest jego nieszablonowe podejście. W swojej bogatej karierze w branży SEO, tworzył strategie link buildingowe dla największych brandów w Polsce.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza