
Obiekcje – jak je zbijać i prowadzić skuteczne rozmowy sprzedażowe?
Zmierzenie się z obiekcjami klienta można porównać do wspinaczki – to trudne, ale i ekscytujące wyzwanie, które daje ogromną satysfakcję. Obiekcje nie są końcem drogi,
Blog

Obiekcje – jak je zbijać i prowadzić skuteczne rozmowy sprzedażowe?
Zmierzenie się z obiekcjami klienta można porównać do wspinaczki – to trudne, ale i ekscytujące wyzwanie, które daje ogromną satysfakcję. Obiekcje nie są końcem drogi,

Plan marketingowy – zaplanuj sukces swojego biznesu
Bez względu na to, w jakiej branży działasz, miej na uwadze fakt, że sukces nie przychodzi przypadkowo; wymaga starannie zaplanowanej strategii, optymalizacji, analizy. Bez jasno

Znaczenie rekomendacji w kształtowaniu wizerunku firmy
Czy wiesz, że rekomendacje klientów i partnerów firmy wpływają na decyzje zakupowe odbiorców? Takie polecenia uznawane są za wiarygodne i zwiększają szanse na konwersję. W

Cross selling – postaw na techniki sprzedaży krzyżowej. Pomnóż przychody bez zwiększania kosztów
Cross selling skupia się na rekomendowaniu produktów, które będą doskonałym uzupełnieniem zakupu odbiorcy – zmienia zwykłe transakcje w spersonalizowane podróże zakupowe. Wspomniana strategia wychodzi poza

Franczyza – mniejsze ryzyko, współpraca z popularną marką, szansa na rozwój
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to droga pełna niepewności i finansowych wyzwań. Rozwiązaniem, które umożliwia ograniczenie ryzyka związanego z prowadzeniem firmy – logistyką, marketingiem, finansami, szkoleniami

Viral – sekrety treści, które zdobywają popularność (i zwiększają zasięg marki)
Każdego dnia, w Internecie pojawiają się nowe treści. Większość z nich znika w mgnieniu oka, ale są też takie, które zyskują status legendy. Co sprawia,

Dyrektywa Omnibus – wszystko, co powinieneś wiedzieć
Dyrektywa Omnibus – choć jest o niej głośno już od jakiegoś czasu, nadal wzbudza wiele wątpliwości. Zarówno przedsiębiorcy, jak i konsumenci nadal nie do końca

Analiza konkurencji – jak dobrze znasz swoich rywali?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak Twoi konkurenci osiągają sukcesy? W świecie ogromnej dostępności produktów i usług, kluczem do przetrwania jest zrozumienie strategii rywali. Wyobraź sobie,

Soft marketing – jak zbudować trwałe relacje z klientami?
Soft marketing, opierający się na budowaniu długotrwałych relacji z klientami, stawia na subtelność, emocjonalne zaangażowanie i dostarczanie wartościowych treści. Zamiast bezpośredniego i często agresywnego przekazu

Asystent Google – wykorzystaj (w biznesie i w domowym zaciszu) możliwości rozwiązania Google
Asystent Google stał się integralną częścią życia wielu osób, zarówno w sferze profesjonalnej, jak i prywatnej. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego już od jakiegoś

White label – optymalizacja produkcji i wiele możliwości dla Twojego biznesu
Czy aby oferować klientom produkty z logo Twojej marki, musisz inwestować w zakup maszyn bądź wynajem hali produkcyjnej? Nie. Z pomocą przychodzi model white label.

Bariery komunikacyjne – jak je zburzyć i zwiększyć skuteczność komunikacji?
Bez względu na to, jaką ścieżkę komunikacji obieramy, wymiana informacji musi przebiegać w skuteczny sposób. Obie strony powinny doskonale rozumieć ustalenia, a w razie potrzeby,
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949