Time to Interactive (TTI) – co to jest?
Time to Interactive, to od kilku lat bardzo często pojawiające się określenie w świecie web developingu oraz SEO. Wraz z wprowadzeniem przez Google aktualizacji algorytmu
Blog
Time to Interactive (TTI) – co to jest?
Time to Interactive, to od kilku lat bardzo często pojawiające się określenie w świecie web developingu oraz SEO. Wraz z wprowadzeniem przez Google aktualizacji algorytmu
Targetowanie reklam – co to jest?
Żadna profesjonalnie przygotowana kampania reklamowa nie może się obyć bez targetowania. Targetowanie jest kwestią kluczową i zawsze powinno być przygotowane przed rozpoczęciem kampanii reklamowej. Targetowanie
Marketing i pozycjonowanie dla sklepu internetowego e-commerce
Pozyskiwanie potencjalnych klientów, tak samo, jak poszerzanie grona stałych klientów, jest coraz trudniejsze. Z pewnością zgodzi się z nami każdy właściciel sklepu e-commerce. Współcześni użytkownicy
Jak wybrać dobrą agencję SEO, która skutecznie pozycjonuje strony www?
Wybór dobrej agencji SEO, to zadanie, które wielu osobom potrafiło przysporzyć sporą liczbę siwych włosów na głowie. W poniższym wpisie w maksymalnie obiektywny sposób (postarałem
Pozycjonowanie, seo i marketing dla stomatologii
Pozycjonowanie i marketing w branży stomatologicznej to dość trudny temat. Prowadząc działania, musimy pamiętać o licznych ograniczeniach i zakazie reklamy. Istotne są także algorytmy E-A-T
AMP – czym jest? Dlaczego jest ważne w pozycjonowaniu Twojej strony?
Poprawne wyświetlanie stron www na urządzeniach mobilnych to dziś konieczność. Witryny przeglądane za pomocą smartfonów i tabletów powinny ładować się błyskawicznie. Pamiętajmy, że nawet kilka
Protokół TLS – co to jest? (Transport Layer Security)
Protokół TLS jest pojęciem znanym w szczególności osobom odpowiadającym za bezpieczeństwo przesyłania danych. Każda osoba zajmująca się usługami takimi jak tworzenie stron internetowych czy pozycjonowanie
Tag – co to jest? Czy ma wpływ na pozycjonowanie stron?
W pozycjonowaniu stron internetowych często spotykamy się z wyrażeniem jakim jest tag. Wyróżniamy różne tagi i oznaczenia tagów, dlatego warto wiedzieć czym właściwie są, oraz
Trust Flow – co to jest i jak zwiększyć ten wskaźnik? – poradnik
Trust Flow znany jest w branży SEO i pozycjonowania stron internetowych od wielu lat. Jest to autorski wskaźnik stworzony przez inżynierów narzędzia majstic.com. Co właściwie
Pozycjonowanie, seo, marketing dla prawników i kancelarii- poradnik
Branża prawna, czyli kancelarie prawne, radcy prawni, adwokaci, kancelarie adwokackie to branża szczególna – i to pod wieloma względami. W naszym poradniku zajmiemy się branżą
Trust Rank – co to jest? (Jak sprawdzić i zwiększyć w pozycjonowaniu strony)
Pozycjonowaniu stron internetowych od wielu lat towarzyszyły takie terminy jak Trust Rank czy Page Rank. Są to wskaźniki mające wpływ na pozycję strony w wynikach
Twitter – co to jest? (serwis społecznościowy)
Czy ktokolwiek w XXI wieku nie słyszał o portalu jakim jest Twitter? Od niedawna jego właścicielem został Elon Musk, a najpopularniejsze konta na Twitterze posiadają
Jak rozpocząć współpracę z agencją SEO?
Rozpoczęcie współpracy z agencją SEO, następuje podczas ustalenia strategii marketingowej i biznesowej przedsiębiorstwa. Jak rozpocząć współpracę z agencją SEO? Jak się przygotować do takiego przedsięwzięcia?
Total Blocking Time – co to jest?
Total Blocking Time, to określenie, które stało się szczególnie obecne w SEO i pozycjonowaniu stron w 2020 roku. Podczas wprowadzenia aktualizacji algorytmu Core Web Vitals,
Seo i marketing dla biura rachunkowego
Na stronie internetowej biura rachunkowego, firm z branży księgowej, doradców podatkowych główną rolę odgrywają transakcje finansowe, pieniądz, rozliczenia. Właśnie dlatego Google ocenia takie witryny bardzo
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949