
Grupa docelowa – czym jest? Jak określić odbiorców w b2b i b2c?
Grupa docelowa – choć znajdziemy o niej informacje w wielu źródłach, wciąż jest zagadnieniem, które rodzi wiele wątpliwości. Często, gdy pada pytanie o grupę docelową,
Blog
Grupa docelowa – czym jest? Jak określić odbiorców w b2b i b2c?
Grupa docelowa – choć znajdziemy o niej informacje w wielu źródłach, wciąż jest zagadnieniem, które rodzi wiele wątpliwości. Często, gdy pada pytanie o grupę docelową,
Czynniki rankingowe Google. Jak zoptymalizować stronę internetową?
Czynniki rankingowe Google – to właśnie one decydują o widoczności Twojej strony www w organicznych wynikach wyszukiwania. Czynników jest ponad 200 i niestety, nie wszystkie
Czym jest black hat seo? Sprawdź jakich działań nie warto stosować
Black Hat SEO, czyli czarny kapelusz SEO, to techniki, o których warto mieć szczegółową wiedzę. Wiedza z tego zakresu jest potrzeba z jednego powodu –
Praca copywritera – pierwsze zlecenia i codzienne trudności. Poznaj historie copywriterów
Fraza copywriter praca wyszukiwana jest około 4,4k razy w miesiącu, fraza copywriter 12k razy w miesiącu – takie dane pokazuje nam Senuto. Zainteresowanie wspomnianym tematem
Od briefu do realizacji ‒ czym jest brief i jak go przygotować, by projekt był sukcesem?
Brief to niepozorny dokument, który ma wielką moc. Jaką? Wpływa na realizację projektu, pozwala zmniejszyć ryzyko nieporozumień i zwiększa szansę na sukces – a na
Czym jest content marketing? Dlaczego jest istotny?
Content marketing, czyli marketing treści, to podstawa działań promocyjnych, budowy rozpoznawalności marki, zyskiwania widoczności w sieci. Z pewnością nieraz słyszałeś hasło Content is king! –
Czym jest audyt SEO? Co obejmuje? Czy wybrać audyt płatny czy darmowy?
Audyt SEO jest podstawą udanej strategii promocji biznesu w sieci. Pozwala na weryfikację błędów, dostarcza informacji na temat aktualnej kondycji witryny i wyznacza kierunek działań.
Personalizacja wyników wyszukiwania – czym jest? Poznaj wady i zalety
Personalizacja wyników wyszukiwania – to dzięki niej użytkownicy uzyskują odpowiedzi dopasowane do zainteresowań i potrzeb. Personalizacja sprawia, że gdy szukasz restauracji, w pierwszej kolejności widzisz
Mobile friendly – co musisz wiedzieć? Dane, które obrazują znaczenie optymalizacji mobilnej
Mobile friendly to w dobie smartfonów bardzo popularny temat. Za pomocą telefonów kupujemy różnego rodzaju produkty, szukamy specjalistów, pozyskujemy informacje. Aż 37% użytkowników deklaruje, że
CTR – jakie elementy w SERP generują najlepsze wyniki? Sprawdź nasz raport
Jaki CTR odnotowują witryny, które zajmują topowe pozycje w wynikach organicznych? Z jakim współczynnikiem klikalności mamy do czynienia w przypadku wyników nieorganicznych? Które elementy SERP,
Strona niewidoczna w Google – poznaj przyczyny i sposoby na przerwanie złej passy
Strona niewidoczna w Google – to problem, z którym zmaga się wiele firm. Jest to dość poważna kwestia, ponieważ widoczność w sieci ma przełożenie na
Przeglądarka internetowa – definicja, ranking, funkcje
Przeglądarka internetowa, każdy z nas korzysta z niej kilka razy dziennie. Chrome, Firefox czy Safari sprawiają, że możemy sprawnie eksplorować sieć, pobierać pliki czy logować
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949