Milenialsi a e-marketing i rynek pracy. Kim są milenialsi i czego oczekują?
Aktywności i gadżety, które dziś są normą, nie tak dawno były czymś zupełnie obcym. Wie o tym pokolenie Y, czyli milenialsi. Wielu milenialsów pamięta brak
Blog
Milenialsi a e-marketing i rynek pracy. Kim są milenialsi i czego oczekują?
Aktywności i gadżety, które dziś są normą, nie tak dawno były czymś zupełnie obcym. Wie o tym pokolenie Y, czyli milenialsi. Wielu milenialsów pamięta brak
Rebranding – czym jest i dlaczego jest ważny?
Nowa odsłona? Dlaczego nie! Delikatna zmiana wizerunku może przynieść korzyści. Właśnie dlatego, wiele firm decyduje się na rebranding. Taki proces sprawia, że marka lepiej wpisuje
Wyszukiwarki internetowe – rodzaje, funkcje, ciekawostki. Wiesz wszystko na ten temat?
Sieć daje nam tak wiele możliwości, że często zapominamy, jak to było jeszcze ćwierć wieku temu. Aktualnie, dzięki różnego rodzaju wyszukiwarkom, możemy sprawnie znaleźć interesujące
Shadowban, czyli cicha kara w mediach społecznościowych – czym jest i jak jej uniknąć?
Prowadzisz aktywne działania w mediach społecznościowych? Zauważyłeś nagły spadek widoczności i liczby interakcji? Twoje zasięg są coraz mniejsze i nie wiesz dlaczego? Przyczyn może być
Formularz kontaktowy – czego unikać, o co zadbać i dlaczego jest taki ważny?
Choć formularz kontaktowy jest dość niepozornym elementem, to spełnia kilka istotnych funkcji. Przede wszystkim, usprawnia komunikację, podkreśla profesjonalizm firmy i zwiększa satysfakcję odbiorców. Istotne jednak,
TakeDrop a Twój e-commerce w modelu dropshippingu. Funkcje, zalety, opinie
Myślisz o otworzeniu własnego sklepu e-commerce? Chodzi Ci po głowie dropshipping, jednak nie do końca wiesz, od czego zacząć? Jednym z rozwiązań jest TakeDrop –
Logo firmy – jak powinno wyglądać? Jakie logo znane są na całym świecie?
Logo – to dzięki niemu identyfikujemy marki. Każdy z nas, nawet z daleka, rozpozna znak Nike, Facebooka i wielu innych firm. Logo jest więc ważną
Lead – czym jest? 8 sposobów na skuteczny lead generation
E-marketing, promocje, personalizowane oferty – jaki jest cel wymienionych działań? To pozyskiwanie leadów. W końcu każdej firmie zależy na tym, by nie tylko docierać do
Jak tworzyć skuteczne nagłówki? Dlaczego H1 i H2 to obowiązkowe elementy na stronie www?
Aż 65 % użytkowników, po wejściu na stronę www, czyta wyłącznie nagłówki. Jakość H1, H2 czy H3 ma więc duży wpływ na decyzje potencjalnych klientów,
Nasycenie fraz kluczowych, czyli keyword density – kiedy fraz jest za dużo i czym to grozi?
Frazy kluczowe to temat rzeka. Dlaczego? Ponieważ muszą być dobrze dobrane i pojawiać się na stronie www w odpowiedniej liczbie. Nadmierne nasycenie może być potraktowane
Nazwa domeny – dlaczego jest ważna i jak wybrać tę właściwą?
Prosta, zapadająca w pamięć i odzwierciedlająca profil biznesu. Właśnie taka powinna być nazwa domeny – w końcu jest ona nie tylko adresem witryny, ale też
Off-site seo: najważniejsze działania i złote praktyki
Optymalizacja strony internetowej to dopiero połowa sukcesu. Istotne są również działania poza witryną, czyli off-site SEO. Przemyślana strategia prac z tego zakresu wspiera pozycjonowanie, zwiększa
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949