Blog
Obiekcje – jak je zbijać i prowadzić skuteczne rozmowy sprzedażowe?
Zmierzenie się z obiekcjami klienta można porównać do wspinaczki – to trudne, ale i ekscytujące wyzwanie, które daje ogromną satysfakcję. Obiekcje nie są końcem drogi,
Plan marketingowy – zaplanuj sukces swojego biznesu
Bez względu na to, w jakiej branży działasz, miej na uwadze fakt, że sukces nie przychodzi przypadkowo; wymaga starannie zaplanowanej strategii, optymalizacji, analizy. Bez jasno
Znaczenie rekomendacji w kształtowaniu wizerunku firmy
Czy wiesz, że rekomendacje klientów i partnerów firmy wpływają na decyzje zakupowe odbiorców? Takie polecenia uznawane są za wiarygodne i zwiększają szanse na konwersję. W
Cross selling – postaw na techniki sprzedaży krzyżowej. Pomnóż przychody bez zwiększania kosztów
Cross selling skupia się na rekomendowaniu produktów, które będą doskonałym uzupełnieniem zakupu odbiorcy – zmienia zwykłe transakcje w spersonalizowane podróże zakupowe. Wspomniana strategia wychodzi poza
Landing page – czym jest? Co zrobić, by strona lądowania przyciągała klientów?
W centrum skutecznej kampanii marketingowej znajduje się landing page – dedykowana strona, która jest wizytówką konkretnego produktu bądź usługi. Stronę lądowania można określić jako narzędzie
Franczyza – mniejsze ryzyko, współpraca z popularną marką, szansa na rozwój
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to droga pełna niepewności i finansowych wyzwań. Rozwiązaniem, które umożliwia ograniczenie ryzyka związanego z prowadzeniem firmy – logistyką, marketingiem, finansami, szkoleniami
Viral – sekrety treści, które zdobywają popularność (i zwiększają zasięg marki)
Każdego dnia, w Internecie pojawiają się nowe treści. Większość z nich znika w mgnieniu oka, ale są też takie, które zyskują status legendy. Co sprawia,
Dyrektywa Omnibus – wszystko, co powinieneś wiedzieć
Dyrektywa Omnibus – choć jest o niej głośno już od jakiegoś czasu, nadal wzbudza wiele wątpliwości. Zarówno przedsiębiorcy, jak i konsumenci nadal nie do końca
Analiza konkurencji – jak dobrze znasz swoich rywali?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak Twoi konkurenci osiągają sukcesy? W świecie ogromnej dostępności produktów i usług, kluczem do przetrwania jest zrozumienie strategii rywali. Wyobraź sobie,
Soft marketing – jak zbudować trwałe relacje z klientami?
Soft marketing, opierający się na budowaniu długotrwałych relacji z klientami, stawia na subtelność, emocjonalne zaangażowanie i dostarczanie wartościowych treści. Zamiast bezpośredniego i często agresywnego przekazu
Asystent Google – wykorzystaj (w biznesie i w domowym zaciszu) możliwości rozwiązania Google
Asystent Google stał się integralną częścią życia wielu osób, zarówno w sferze profesjonalnej, jak i prywatnej. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego już od jakiegoś
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949