targi eHandlu

Spis treści

Targi e-Handlu w Warszawie: relacja z wydarzenia

11 kwietnia w Warszawie odbyły się targi e-Handlu. To jedno z największych i najciekawszych wydarzeń w branży e-commerce. Na targach od 25. lat spotykają się agencje e-marketingowe, firmy działające w dziedzinie logistyki, e-płatności, analityki itp. Z radością ogłaszamy, że 1stplace.pl także odnotowało swoją obecność! To było wyjątkowe wydarzenie, dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko. Zachęcamy Cię do zapoznania się z krótką relacją dotyczącą naszych przygotowań i samego uczestnictwa w targach. 

Co przygotowaliśmy?

Nasza agencja zajęła miejsce przy stoisku A1.3! Na targach zjawili Maciej i Paweł – członkowie Zarządu 1stplace.pl, a także Ada, która zajmuje się obsługą klienta i Krzysiek, nasz handlowiec. 

Formuła SEO 1stplace, usługi subskrypcyjne

Maciej i Paweł opowiadali o naszym autorskim projekcie – Formule SEO 1stplace. Formułę tworzą 4 filary: frazy intencyjne, autorytet tematyczny, trwały link building i unikalny skrypt indeksujący. Jest to idealny pakiet dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć widoczność w sieci sklepu e-commerce bądź strony www. 

Podczas targów prezentowaliśmy też nasze nowe usługi subskrypcyjne – rozwiązanie dla zabieganych osób, które chcą zadbać o e-marketing firmy.

A może analiza?

Krzysiu natomiast zajął się analizą. Co analizował? Strony www i sklepy e-commerce zainteresowanych osób. Byliśmy zaskoczeni, że chętnych było tak wielu. 

Przeprowadzaną przez Krzyśka weryfikację można podzielić na trzy obszary:

1. Ruch na stronie – Jakie frazy wpisują w wyszukiwarkę Google Twoi klienci? Które podstrony zbierają największy ruch? Ilu użytkowników w skali miesiąca odwiedza Twoją witrynę?

2. Analiza trzech filarów dobrego pozycjonowania, czyli:

  • Treści na stronie – Czy treści, które znajdują się na stronie, są użyteczne dla klientów? Czy zawierają istotne frazy kluczowe?
  • Technical SEO i UX – Czy strona ma przemyślaną strukturę? Czy jest responsywna? Jaka jest prędkość ładowania witryny?
  • Linkowanie zewnętrzne – Jaką wartość mają linki, które kierują na Twoją stronę? Czy odnośniki pochodzą ze zróżnicowanych i tematycznych źródeł?

3. Podsumowanie – Co możesz zrobić, by poprawić e-marketing firmy? Czy       pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem? Od czego warto zacząć?

Wymiana doświadczeń, wskazówki i porady  

Ada, która od lat pracuje z klientami z różnych branż, udzielała wskazówek i odpowiadała na pytania. Opowiadała również o tym,  w jaki sposób 1stplace.pl wspiera firmy działające na rynku e-commerce. 

Niespodzianki

Przygotowaliśmy też drobne upominki. Jakie? Przede wszystkim pyszne krówki i praktyczne gadżety z naszym logo. Mamy nadzieje, że wszystkim się podobały i, że dzięki nim zapamiętacie nas na dłużej.

targi e-commerce, tagi e-handlu
Tagi e-Handlu – poznaj 1stplace.pl

 

I po targach 🙂

Jeszcze pamiętamy wielkie przygotowania do wyjazdu do Warszawy, a od targów minęły już prawie dwa tygodnie. To było wyjątkowe wydarzenie – działo się bardzo, bardzo dużo. Czas spędzony na hali wykorzystaliśmy w 100% – odbyliśmy mnóstwo rozmów, wymieniliśmy się doświadczeniami, a Krzysiek przez cały czas miał chętnych na analizę. Wyjazd naładował nas pozytywną energią – kolejka do naszego stoiska nadal cieszy. Dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili, mamy nadzieje, że spotkamy się za rok. Poniżej kilka zdjęć z naszego wyjazdu. 

targi e-handlu Warszawa
Targi e-handlu Warszawa – zaczynamy!
Targi e-commerce Warszawa
Targi e-commerce i pierwsze bezpłatne analizy
targi e-handlu
Jest moc – Ada opowiada o Formule SEO 1stplace – naszym autorskim projekcie
Targi e-commerce Warszawa
Paweł w akcji! Wymiana doświadczeń i wskazówki z zakresu pozycjonowania
ehandel targi
Analiza SEO w wykonaniu Krzyśka
targi e-handlu
Analiz ciąg dalszy 🙂

Ocena strony: 5/5 - (2 głosów)
Karina Zielińska

Piszę, praktycznie o wszystkim. Zawsze robię z sercem i na 100%. Nawet wtedy, gdy temat jest z kosmosu i wymaga godzin researchu. Stawiam na współpracę, w której każdy jest wygrany.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Picture of Karina Zielińska
Karina Zielińska

Piszę, praktycznie o wszystkim. Zawsze robię z sercem i na 100%. Nawet wtedy, gdy temat jest z kosmosu i wymaga godzin researchu. Stawiam na współpracę, w której każdy jest wygrany.

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza