
4 niespotykane metody wyboru słów kluczowych
Słowa kluczowe… któż o nich nie słyszał? Mimo tego, że jest o nich bardzo głośno, wciąż nie traktujemy ich tak poważnie, jak powinniśmy. W końcu
Blog

4 niespotykane metody wyboru słów kluczowych
Słowa kluczowe… któż o nich nie słyszał? Mimo tego, że jest o nich bardzo głośno, wciąż nie traktujemy ich tak poważnie, jak powinniśmy. W końcu

14 października 2022 roku, godzina 8:00. Wyjątkowo nasz zespół nie spotkał się w biurze, ale na dworcu PKP. Kierunek: Katowice, a mówiąc dokładniej, Festiwal SEO.

1000 zł miesięcznie na marketing – porównanie i ranking działań
Marketing to podstawa. Jak głosi znane porzekadło: reklama dźwignią handlu. Niestety, działania z zakresu marketingu generują koszty. Jak duże? To zależy od kilku czynników. Dziś

Wartościowy link zewnętrzny to wiele korzyści. Właśnie dlatego często podejmowane są działania, których celem jest pozyskanie linków zewnętrznych od wielu użytkowników. To tytułowy link baiting.

Cloaking, czyli maskowanie treści – czym jest i dlaczego należy go unikać?
Mimo kar, jakie Google nakłada na witryny, które pozycjonowane są z użyciem nieuczciwych metod, wciąż zdarzają się przypadki stosowania Black Hat SEO. Jedną z technik

Rich snippets ‒ zwróć uwagę użytkownika już z poziomu wyników wyszukiwania i spraw, że zamiast strony konkurencji otworzy Twoją. W jaki sposób? Jedną z możliwości

Kody odpowiedzi serwera ‒ czym są, jakie informacje o Twojej stronie przekazują?
Kody odpowiedzi serwera. Często o nich słyszymy, lecz większość z nas nie do końca wie, czym są. Dziś nieco zgłębimy temat. Jakie informacje przekazywane są

Model AIDA ‒ content Twojego biznesu zmieni się na lepsze. I przyniesie większe zyski!
O modelu AIDA słyszało już wiele osób, niewielu jednak z niego korzysta. Szkoda, ponieważ ów model doskonale sprawdza się przy tworzeniu reklam i w innych

Linki zewnętrzne ‒ jak zwiększą widoczność Twojej strony www?
Lista czynników rankingowych Google jest bardzo długa. Jedną z istotniejszych pozycji jest tytułowe linkowanie zewnętrzne, inaczej back linki. W jaki sposób odnośniki zewnętrzne wpływają na

Operatory Google – czyli jak efektywnie korzystać z wyszukiwarki?
Operatory Google to sposób, by efektywniej korzystać z wyszukiwarki Google. Odpowiedni operator sprawi, że szybciej znajdziemy interesujące nas informacje, sprawdzimy, co dzieje się u konkurencji,

Crawl budget – czym jest? Co warto wiedzieć?
Crawl budget to pojęcie, z którym powinien zapoznać się każdy właściciel strony www. Czym więc jest crawl budget? Dlaczego jest ważny i jak powinna wyglądać

Jak działa wyszukiwarka Google?
Pozycjonowanie, widoczność w sieci, wartościowy ruch na stronie internetowej. To zagadnienia, z którymi na co dzień spotykają się właściciele zarówno niedużych, jak i sporych biznesów.
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949