
Kody odpowiedzi serwera ‒ czym są, jakie informacje o Twojej stronie przekazują?
Kody odpowiedzi serwera. Często o nich słyszymy, lecz większość z nas nie do końca wie, czym są. Dziś nieco zgłębimy temat. Jakie informacje przekazywane są
Blog
Kody odpowiedzi serwera ‒ czym są, jakie informacje o Twojej stronie przekazują?
Kody odpowiedzi serwera. Często o nich słyszymy, lecz większość z nas nie do końca wie, czym są. Dziś nieco zgłębimy temat. Jakie informacje przekazywane są
Model AIDA ‒ content Twojego biznesu zmieni się na lepsze. I przyniesie większe zyski!
O modelu AIDA słyszało już wiele osób, niewielu jednak z niego korzysta. Szkoda, ponieważ ów model doskonale sprawdza się przy tworzeniu reklam i w innych
Linki zewnętrzne ‒ jak zwiększą widoczność Twojej strony www?
Lista czynników rankingowych Google jest bardzo długa. Jedną z istotniejszych pozycji jest tytułowe linkowanie zewnętrzne, inaczej back linki. W jaki sposób odnośniki zewnętrzne wpływają na
Operatory Google – czyli jak efektywnie korzystać z wyszukiwarki?
Operatory Google to sposób, by efektywniej korzystać z wyszukiwarki Google. Odpowiedni operator sprawi, że szybciej znajdziemy interesujące nas informacje, sprawdzimy, co dzieje się u konkurencji,
Crawl budget – czym jest? Co warto wiedzieć?
Crawl budget to pojęcie, z którym powinien zapoznać się każdy właściciel strony www. Czym więc jest crawl budget? Dlaczego jest ważny i jak powinna wyglądać
Jak działa wyszukiwarka Google?
Pozycjonowanie, widoczność w sieci, wartościowy ruch na stronie internetowej. To zagadnienia, z którymi na co dzień spotykają się właściciele zarówno niedużych, jak i sporych biznesów.
Reklama i pozycjonowanie – co to takiego?
Aby strona internetowa zyskała widoczność w sieci, można skorzystać z dwóch metod – pozycjonowania i reklamy Google Ads. Oba rozwiązania pozwalają zwiększyć grono potencjalnych klientów,
Depozycjonowanie – na czym polega i jak się przed nim chronić?
Depozycjonowanie jest procesem odwrotnym do pozycjonowania. Polega na obniżeniu wysokich pozycji strony w wynikach wyszukiwania, najczęściej należących do konkurencji. Proces ten nazywany jest również negatywnym
Pozycjonowanie zagraniczne w 5 krokach
Obecnie coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na świadczenie usług nie tylko na polskim, lecz także na zagranicznym rynku. Wiąże się to jednak z koniecznością zadbania
Optymalizacja strony internetowej w 5 krokach
Jednym z kluczowych elementów pozycjonowania jest optymalizacja strony www. Działania optymalizacyjne mają na celu wyeliminowanie błędów, dostosowanie witryny pod wytyczne Google i standardy UX. Dzięki
Freelancer czy agencja SEO? Jaka opcja będzie lepszym rozwiązaniem? Takie pytania padają zarówno w niewielkich, jak i dużych firmach, które chcą zwiększyć swoją widoczność w
Ile słów kluczowych w artykule?
Ile słów kluczowych w artykule? To pytanie często zadają osoby, które chcą napisać artykuł blogowy na swoją stronę www. Odpowiedź jest jedna. Tyle, ile konieczne
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949