Rich snippets ‒ zwróć uwagę użytkownika już z poziomu wyników wyszukiwania i spraw, że zamiast strony konkurencji otworzy Twoją. W jaki sposób? Jedną z możliwości
Blog
Rich snippets ‒ zwróć uwagę użytkownika już z poziomu wyników wyszukiwania i spraw, że zamiast strony konkurencji otworzy Twoją. W jaki sposób? Jedną z możliwości
Kody odpowiedzi serwera ‒ czym są, jakie informacje o Twojej stronie przekazują?
Kody odpowiedzi serwera. Często o nich słyszymy, lecz większość z nas nie do końca wie, czym są. Dziś nieco zgłębimy temat. Jakie informacje przekazywane są
PBN kiedyś i dziś ‒ jak na przestrzeni lat zmieniły się strony zapleczowe i dlaczego są ważne?
Linkowanie zewnętrzne to jeden z najistotniejszych czynników rankingowych. Mamy wiele możliwości pozyskiwania tego typu odnośników, a jedną z metod są tytułowe strony PBN. Choć takie
Model AIDA ‒ content Twojego biznesu zmieni się na lepsze. I przyniesie większe zyski!
O modelu AIDA słyszało już wiele osób, niewielu jednak z niego korzysta. Szkoda, ponieważ ów model doskonale sprawdza się przy tworzeniu reklam i w innych
Linki zewnętrzne ‒ jak zwiększą widoczność Twojej strony www?
Lista czynników rankingowych Google jest bardzo długa. Jedną z istotniejszych pozycji jest tytułowe linkowanie zewnętrzne, inaczej back linki. W jaki sposób odnośniki zewnętrzne wpływają na
Operatory Google – czyli jak efektywnie korzystać z wyszukiwarki?
Operatory Google to sposób, by efektywniej korzystać z wyszukiwarki Google. Odpowiedni operator sprawi, że szybciej znajdziemy interesujące nas informacje, sprawdzimy, co dzieje się u konkurencji,
Crawl budget – czym jest? Co warto wiedzieć?
Crawl budget to pojęcie, z którym powinien zapoznać się każdy właściciel strony www. Czym więc jest crawl budget? Dlaczego jest ważny i jak powinna wyglądać
Jak działa wyszukiwarka Google?
Pozycjonowanie, widoczność w sieci, wartościowy ruch na stronie internetowej. To zagadnienia, z którymi na co dzień spotykają się właściciele zarówno niedużych, jak i sporych biznesów.
Co powinien zawierać audyt SEO?
Co powinien zawierać audyt SEO? Audyt SEO stanowi podstawę do przygotowania skutecznej strategii pozycjonowania. Im więcej szczegółowych informacji będzie zawierał, tym lepiej. Da nam to
Gdzie sprawdzić, czy strona dostała karę od Google?
Gdzie sprawdzić, czy strona dostała karę od Google? Otrzymanie kary związane jest ze zmniejszeniem widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Spadek pozycji to mniejsza konwersja i
Treści na stronie www – dlaczego są ważne?
Treści na stronie www – dlaczego są tak ważne? Wciąż słyszymy o tym, że przygotowanie i dystrybucja wartościowych tekstów to konieczność. Coraz więcej firm gospodaruje
Reklama i pozycjonowanie – co to takiego?
Aby strona internetowa zyskała widoczność w sieci, można skorzystać z dwóch metod – pozycjonowania i reklamy Google Ads. Oba rozwiązania pozwalają zwiększyć grono potencjalnych klientów,
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949