Noindex – czym jest? Kiedy blokada indeksowania będzie dobrym wyborem?
Indeksacja strony www – mówi się o niej bardzo dużo, zwłaszcza w świecie pozycjonowania. Zwykle dążymy do tego, by w maksymalnym stopniu usprawnić ów proces.
Blog
Noindex – czym jest? Kiedy blokada indeksowania będzie dobrym wyborem?
Indeksacja strony www – mówi się o niej bardzo dużo, zwłaszcza w świecie pozycjonowania. Zwykle dążymy do tego, by w maksymalnym stopniu usprawnić ów proces.
Reklama sklepu odzieżowego – sposoby na promocję ubrań w sieci (i nie tylko)
E-commerce cieszy się ogromną popularnością, ale nie oznacza to, że sklepy stacjonarne odchodzą do lamusa. W końcu odwiedzenie pobliskiego butiku i zakup niepowtarzalnej stylizacji daje
Reklama warsztatu samochodowego – jak docierać do właścicieli aut?
Prowadzisz warsztat samochodowy? Zastanawiasz się, jak dotrzeć do potencjalnych klientów i budować relacje z obecnymi? Współcześni klienci są w Internecie i to właśnie tam szukają
Nofollow – czym są takie linki? Czy warto je stosować?
Linki to nieodłączny element pozycjonowania (a także szeroko pojętego e-marketingu). Ale, aby budowa profilu linków, przyniosła odpowiednie rezultaty, trzeba uwzględnić kilka kluczowych kwestii – jedną
Newsletter – czym jest? Jak go przygotować?
Bezpośredni kontakt z odbiorcami? Jedną z opcji jest newsletter. Dobrze przygotowany, może być dużym wsparciem w budowie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Newslettery kreują
Largest Contentful Paint (LCP) – definicja, optymalizacja, wpływ na SEO
Zwiększanie widoczności strony www lub sklepu e-commerce wymaga czasu, regularnych działań i znajomości wielu technicznych zagadnień. Jednym ze wspomnianych zagadnień jest Largest Contentful Paint (LCP),
Robot wyszukiwarki: Googlebot, Googleboty Image, Video i News – jak działają?
Roboty wyszukiwarki – to właśnie one sprawiają, że ekosystem Google działa sprawnie i wyświetla trafne wyniki. Dzięki botom, odpowiedź na Twoje zapytanie pojawia się w
Sygnet w logo – czym jest? Kilka słów o identyfikacji wizualnej marki
Wyobraź sobie, że wchodzisz do sklepu pełnego produktów. Co sprawia, że Twój wzrok zatrzymuje się na konkretnym przedmiocie? Często to zasługa sygnetu – małego, ale
Meta description – definicja, liczba znaków, wskazówki
Meta description to więcej niż kilka linijek tekstu w kodzie HTML strony www. Wspomniany opis wpływa na to, jak Twoja strona internetowa prezentuje się w
Aktualizacja algorytmu Google – temat dla każdego właściciela strony www
Aktualizacje Google – to dzięki nim witryny zawierające słaby content i kiepskie linki spadają w dół rankingu. Aktualizacje zwiększają jakość wyników wyszukiwania, wskazują kierunki, na
Linki sponsorowane – czym są, jak zacząć kampanię w Google?
Linki sponsorowane to kolejny punkt, nad którym warto się pochylić. Jest to forma reklamy, która umożliwia szybkie zwiększenie widoczności w nieorganicznych wynikach Google – wyszukiwarki,
Konwersja – czym jest? Jak obliczyć współczynnik konwersji?
Jako właściciel sklepu e-commerce lub firmy usługowej wiesz, jak ważne są konkretne wyniki. Istotne jest, by klient kupił produkt, by wysłał zapytanie ofertowe – dokonał
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949