
Http – czym jest taki protokół i jak działa?
Bez protokołu HTTP (bądź jego bezpiecznej wersji, czyli HTTPS), korzystanie z dostępnych w sieci zasobów nie byłoby możliwe. Z pewnością nie w sposób, w jaki
Blog
Http – czym jest taki protokół i jak działa?
Bez protokołu HTTP (bądź jego bezpiecznej wersji, czyli HTTPS), korzystanie z dostępnych w sieci zasobów nie byłoby możliwe. Z pewnością nie w sposób, w jaki
Jakość strony (Page Quality) – co znajdziemy w dokumentacji Google? Część I: wprowadzenie i content
Im wyższa jakość strony, czyli Page Quality, tym wyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Ale, czym właściwie jest jakość strony www? W jaki sposób możemy
Graf wiedzy Google, czyli knowledge graph – dlaczego Twoja firma powinna się tam znaleźć?
Graf wiedzy Google, czyli knowledge graph, to duże udogodnienie dla użytkowników, a także szansa dla firm dbających o promocję w sieci. Dzięki grafom wiedzy, odbiorcy
Czym jest https, jak wpływa na bezpieczeństwo stron www?
Czym jest https, czyli hypertext transfer protocol secure? To protokół, który potwierdza wiarygodność witryny i bezpieczeństwo danych użytkowników. W dobie, w której z każdej strony
Intencja użytkownika, czyli user search intent – co musisz wiedzieć?
Intencja użytkownika, czyli search intent lub user intent, to pojęcia, które w świecie promocji biznesu pojawiają się dość często. Teoretycznie, nie są zbyt skomplikowane. W
Opinie klientów – jak je pozyskiwać? Jaki mają wpływ na wizerunek firmy?
Pozytywne opinie mają wpływ na decyzje zakupowe użytkowników i są ważnym elementem budowy wizerunku marki. Co ciekawe, aby pozyskać dowód jakości usług, produktów, obsługi, zwykle
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
O pozycjonowaniu stron internetowych i sklepów e-commerce mówi się bardzo dużo. Wiele biznesów prowadzi aktywne działania i dąży do tego, by uzyskać jak najwyższe pozycje
Zwrot towaru w e-commerce – jak zmniejszyć liczbę zwracanych produktów? Sprawdź nasze wskazówki
Zwroty towaru – każdy sklep e-commerce musi stawić im czoła. A jak wiadomo, każdy zwrot to strata konwersji, dodatkowe koszty, czasem także niezadowolenie klienta. Choć
Porzucony koszyk – dlaczego Twoi klienci rezygnują z zakupów?
Bez względu na to, jaki biznes prowadzisz, z pewnością chcesz, aby liczba sfinalizowanych transakcji była jak najwyższa. Niestety, wiele sklepów e-commerce – w większym lub
Jak zacząć pozycjonowanie strony? Poradnik dla początkujących
Prowadzisz własną firmę i chcesz rozpocząć pozycjonowanie strony internetowej? Nie wiesz, od czego zacząć, jakie działania wykonać i na czym skupić się w pierwszej kolejności?
Presell pages, czyli precle – czym są, czy jeszcze istnieją i czy działają?
Presell pages, czyli precle – choć ślad po nich powoli zanika, dawniej były one bardzo popularną formą pozyskiwania linków. Jeszcze niecałe dwie dekady temu niemal
Co to jest pozycjonowanie marki? Definicja, strategie, przykłady
Pozycjonowanie marki, kreowanie wizerunku nowego produktu, stworzenie strategii, która przyniesie rezultaty to trudne zadanie. Warto jednak podjąć trud, poświęcić czas na zaplanowanie oraz wdrożenie tytułowego
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949