profile spolecznosiowe ktore musisz znac

Spis treści

Profile społecznościowe które musisz posiadać! – Pełna lista

Często spotykamy się z zapytaniami dotyczącymi rozpoczęcia procesu pozycjonowania. Oczywiście oprócz działań w obrębie strony należy również zadbać o działania poza nią. Z pewnością jednym z najważniejszych elementów jest posiadanie profili społecznościowych w serwisach z dużym „autorytetem” dla wyszukiwarki Google.

Przygotowaliśmy listę najważniejszych według nas profili, które warto posiadać:

  • Facebook.com – najbardziej popularny serwis społecznościowy na świecie.
  • Twitter.com – korzystają z niego miliony ludzi, założenie profilu to dosłownie 30 sekund.
  • YouTube.com – serwis należący do Google’a, który daje nam możliwość założenia swojego kanału i tym samym dodania linków.
  • Google.com/business – świetny profil, który oprócz możliwości dodania linków do naszej strony może w znacznym stopniu wspomóc sprzedaż.
  • LinkedIn.com – najbardziej popularny serwis biznesowy, linki możemy dodawać w profilu firmowym.
  • Reddit.com – serwis posiada około 200 milionów zarejestrowanych użytkowników, można go nazwać międzynarodowym wykopem.
  • Vimeo.com – jeden z najbardziej popularnych serwisów do udostępniania filmów itp.
  • Pinterest.com – bardzo mocny pod względem statystyk oraz popularności serwis, który jest bardzo prosty w prowadzeniu.
  • Delicious.com – popularny serwis dający możliwość umieszczenia linku do strony oraz opisu firmy.
  • Instagram.com – niesamowicie popularny serwis do przesyłania zdjęć przejęty przez Facebook’a w 2012 roku. Jedynym minusem jest to że profil należy założyć poprzez aplikację w smartfonie.
  • Yelp.com – serwis bardzo znany i popularny w USA. Każda firma lokalna powinna posiadać tam profil.
  • SlideShare.net – serwis dający możliwość umieszczania prezentacji oraz linka zwrotnego do swojej witryny.
  • Dailymotion.com – kolejny serwis umożliwiający udostępnianie filmów. Oprócz linku zwrotnego do swojej witryny możemy umieścić także linki do innych profili społecznościowych.
  • SoundCloud.com – portal muzyczny, na którym bardzo sprawnie i szybko stworzymy nowy profil z linkiem zwrotnym.
  • Behance.net – strona należąca do firmy Adobe. Daje nam możliwość stworzenia profilu firmowego oraz dodania linku zwrotnego.
  • About.me – bardzo dobry profil, na którym można umieścić dużo informacji o firmie.
  • Storify.com – serwis umożliwiający dzielenie się contentem, a co za tym idzie również linkami.
  • CrunchBase.com – serwis przeznaczony typowo dla firm. W profilu możemy dokładnie opisać jakie produkty lub usługi oferuje nasza firma, przedstawić pracowników itd.
  • Tumblr.complatforma mikroblogowa dająca możliwość dodawania wpisów wraz z linkami.
  • Rebelmouse.com – serwis podobnie jak Storify umożliwia udostępnianie treści w których możemy zawierać linki.

 

Każdy z powyższych profili powinien być wypełniony w 100% czyli zawierać zdjęcie, dokładny opis firmy. Warto pamiętać również o optymalizacji.

Ocena strony: 5/5 - (10 głosów)
Paweł Kapłan

W branży marketingu internetowego od 2010 roku. Swoja przygodę rozpoczynał od lokalnego SEO oraz Google Ads (w tamtym czasie jeszcze Google Adwords), natomiast znacznie bardziej zaczęło go pociągać tradycyjne pozycjonowanie w bardzo trudnych i konkurencyjnych branżach. Pracował przy wielu projektach dla dużych brandów(Empik, Bonprix, BMW), ale najbardziej lubi mocne wyzwania gdzie klient znajduje się w pozycji "underdoga". Paweł brał udział w warsztatach prowadzonych przez takie osobistości jak Dixon Jones (Majestic SEO), Razvan Gavrilas (cognitiveSEO) czy Neil Patel.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza