
Techniczne SEO – czym jest? Jakie działania obejmuje?
Zdarza się, że specjalista do spraw pozycjonowania mówi o sprawach technicznych, a Ty masz wrażenie, że zaczął używać innego języka? A może, gdy czytasz o
Blog
Techniczne SEO – czym jest? Jakie działania obejmuje?
Zdarza się, że specjalista do spraw pozycjonowania mówi o sprawach technicznych, a Ty masz wrażenie, że zaczął używać innego języka? A może, gdy czytasz o
Reklama masażu – wskazówki, które zwiększą popularność Twojego gabinetu
Gabinet masażu – czyli kojąca muzyka i pełen relaks. Wiele osób, przynajmniej raz na jakiś czas, chętnie odwiedziłoby takie miejsce. Zadbaj o to, by wszyscy
Certyfikat SSL – zadbaj o bezpieczeństwo swojej witryny
W cyfrowym świecie, w którym zagrożenia czają się na każdym kroku, bezpieczeństwo danych staje się sprawą priorytetową. Certyfikaty SSL są nie tylko tarczą ochronną prywatności,
Reklama szkoły językowej: jak promować kursy i warsztaty językowe?
Fraza szkoła językowa wyszukiwana jest ponad 6,6 tysiąca razy w miesiącu, a szkoła językowa Kraków aż 1,3 tysiąca razy. Zainteresowanie kursami językowymi jest więc ogromne.
Reklama cukierni – jak promować ciasta i babeczki?
Większość z nas nie wyobraża sobie uroczystego obiadu, który nie byłby zakończony deserem. Co więcej, dobre ciacho do kawy – przynajmniej raz na jakiś czas,
Reklama hotelu – jak dobrze wykorzystać SEO i inne możliwości?
Branża hotelarska nie ma lekko – na trudności napotyka także w wyszukiwarce Google. Ze względu na to, że agregatory ofert, np. jak Booking.com czy Kayak.pl
Reklama fryzjera – jak salony fryzjerskie mogą zwiększyć widoczność w sieci?
Gdy już ktoś znajdzie dobrego fryzjera, odwiedza go regularnie, poleca innym i nie myśli o zmianie. Ale, jak znaleźć dobrego specjalistę? O to już muszą
Reklama kwiaciarni – co możesz zrobić, żeby Twój biznes rozkwitnął?
Któż nie lubi świeżych kwiatów? Te piękne, pachnące dzieła natury zdobią nasze domy i są ważnym elementem wielu okazji. Właśnie dlatego, praktycznie w każdym mieście,
Content w e-commerce – jak zwiększyć widoczność i popularność sklepu internetowego?
Na popularność i widoczność sklepu e-commerce wpływa wiele czynników, w tym content. Dobrze przygotowany może zmieć duży wpływ na realizację celów biznesowych i sukces firmy.
Google Gemini – znasz funkcje innowacyjnego narzędzia AI?
Choć większość z nas wie o sztucznej inteligencji więcej niż jeszcze 1,5 temu, AI nadal intryguje, inspiruje i ewoluuje z zadziwiającą prędkością. Wśród najnowszych przełomów
Analiza SEO strony www: co powinieneś sprawdzić w pierwszej kolejności?
Zbierasz informacje na temat kondycji strony www? Do tej pory nie miałeś styczności z SEO i nie wiesz, na co zwrócić uwagę? Rozpoczynając pracę nad
Jak sprawdzić ruch na stronie?
Ruch na stronie internetowej jest niczym tętno Twojego cyfrowego przedsięwzięcia. Liczba odwiedzin, ciągłe wzrosty bądź nieustanne spadki to nie tylko liczby i wykresy. To dane,
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949