Reklama w internecie ‒ ile kosztuje? Jakie rodzaje reklam wyróżniamy?
Internet zmienił sposób komunikacji, wpłynął na rynek pracy, a także na proces podejmowania decyzji zakupowych. Ma to duże znaczenie dla wszelkiego rodzaju firm, zwłaszcza tych,
Blog
Reklama w internecie ‒ ile kosztuje? Jakie rodzaje reklam wyróżniamy?
Internet zmienił sposób komunikacji, wpłynął na rynek pracy, a także na proces podejmowania decyzji zakupowych. Ma to duże znaczenie dla wszelkiego rodzaju firm, zwłaszcza tych,
Real Time Marketing w Twojej firmie – definicja, przykłady, korzyści
Wszyscy, w większym lub mniejszym stopniu, interesujemy się tym, co dzieje się wokół nas. Mowa tutaj o wydarzeniach ze świata sportu, kultury, muzyki, polityki, jak
Google Trends: klucz do zrozumienia trendów i potrzeb użytkowników
Google Trends to narzędzie od Google, które umożliwia analizę popularności konkretnych zapytań. Google Trends pozwala na weryfikację fraz wpisywanych przez użytkowników w danym czasie. W
VSEO, czyli video SEO – klucz do zyskania przewagi na YouTube
YouTube to druga co do popularności wyszukiwarka internetowa, przyciągająca miliony użytkowników z całego świata. Na YouTube, tak samo jak w wynikach wyszukiwania Google, największym zainteresowaniem
Marketing ‒ czym jest? Definicja oraz rodzaje marketingu
Marketing nie jest już tylko sztuką tworzenia atrakcyjnych reklam. To kompleksowa strategia, której głównym celem jest zrozumienie potrzeb klienta i dostarczenie mu odpowiednich rozwiązań, budowanie
Baidu w praktyce: Baidu Maps, Translate, AI i inne możliwości wyszukiwarki
Baidu łączący w sobie funkcje wyszukiwarki internetowej z zaawansowanymi narzędziami wspierającymi różne obszary biznesu. W dobie globalizacji oraz rosnącego znaczenia rynku chińskiego, zrozumienie i wykorzystanie
Wyszukiwarka Bing: Twoje multidyscyplinarne narzędzie do e-marketingu
Bing wychodzi poza ramy zwykłej wyszukiwarki, otwiera przed użytkownikami drzwi do świata pełnego możliwości – od zaawansowanych opcji reklamowych, poprzez integracje z innymi platformami, aż
FTP w praktyce – kluczowe informacje o protokole transferu plików
W erze cyfryzacji, w której codziennie przesyłamy i odbieramy różnego typu dane, protokół FTP (File Transfer Protocol), pozostaje jednym z filarów, na których opiera się
Omnichannel – odpowiedź nowoczesnego e-commerce na oczekiwania klientów
Ach, te zakupy! Dla jednych źródło prawdziwej radości, dla innych zło konieczne. Ale, niezależnie od indywidualnych preferencji, każdy z nas oczekuje jednego, że ów proces
Promocja sklepu internetowego – poradnik dla Ciebie
Chcesz, aby Twój sklep internetowy przynosił większe zyski? To się nie uda bez odpowiedniej promocji. Przemyślana strategia działań e-marketingowych sprawi, że potencjalni klienci bez problemu
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949