
Algorytm Google Medical Update – co to jest?
Algorytm Google Medical Update to aktualizacja z sierpnia 2018 roku. Aktualizacja, która przyczyniła się do spadku widoczności witryn zaliczanych do Y-M-Y-L. Y-M-Y-L oznacza Your Money,
Blog
Algorytm Google Medical Update – co to jest?
Algorytm Google Medical Update to aktualizacja z sierpnia 2018 roku. Aktualizacja, która przyczyniła się do spadku widoczności witryn zaliczanych do Y-M-Y-L. Y-M-Y-L oznacza Your Money,
Algorytm Google Koliber – co to? Jakie strony wyświetla w TOP10?
Algorytm Google Koliber (Google Hummingbird Update, Hummingbird Update, Koliber), wprowadzony został w 2013 roku. Ów algorytm zmienił sposób analizy wpisywanych w wyszukiwarkę internetową zapytań. Sprawił,
Algorytm Google to ciąg formuł, reguł i procesów, które decydują o pozycji witryny w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Po wpisaniu przez użytkownika określonego słowa
Algorytm Google Panda – co to? Jakie strony www lubi?
Algorytm Google Panda to jedna z najważniejszych aktualizacji. Google ogłosiło wprowadzenie Pandy w sierpniu 2011 roku i śmiało można powiedzieć, że była to rewolucja w
Algorytm Google Pingwin – co to? Jak działa?
Algorytm Google Pingwin (Google Penguin Update, Penguin Update), wprowadzony został w życie w 2012 roku. Zadaniem Pingwina jest walka ze spamerskimi metodami link buildingu, redukcja
Umiejętności seowca w 2023 roku
Praca w SEO to wiele satysfakcji, ale też mnóstwo wyzwań. Osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron www muszą aktualizować wiedzę, śledzić zmiany Google, rozwijać umiejętności miękkie.
Jak wybrać hosting dla WooCommerce?
Wprowadzenie WooCommerce jest jedną z najpopularniejszych technologii wybieranych przez przedsiębiorców w Polsce, którzy rozpoczynają swoją przygodę z e-commerce. Silnik ten ma wiele zalet – WordPress
Trwały link building – filar formuły SEO 1stplace i ważny element pozycjonowania
Linki zewnętrzne – wiele osób marzy o tym, by zostały usunięte z czynników rankingowych Google. Wspomniane odnośniki mają się jednak bardzo dobrze, a ich znaczenie
Frazy intencyjne – filar Formuły SEO 1stplace i ważny element pozycjonowania
Wpisujesz w wyszukiwarkę Google interesującą Cię frazę. Chcesz w ułamku sekundy otrzymać wyniki dopasowane do Twojej intencji – to zrozumiałe. To samo dotyczy Twoich klientów.
Autorytet tematyczny strony www – filar formuły SEO 1stplace i ważny element pozycjonowania
Autorytet tematyczny sprawia, że witryna uznawana jest za wiarygodne źródło informacji. Pozwala też na uzyskanie wysokich pozycji w Google. Niestety, bardzo często jest pomijany w
Dlaczego regularność jest kluczem do sukcesu w SEO i pozycjonowaniu?
Z dnia na dzień nie staniesz się super sportowcem. Tak samo, jak Twoja witryna w przeciągu kilku dni nie zwiększy swojej widoczności w bezpłatnych wynikach
Jak promować firmę w 2023 roku? Jakie działania wybrać?
Nowy rok to nowe wyzwania, także dla biznesu. Ale, to także nowe możliwości i sposoby, by zwiększyć konwersję. Jakie działania z zakresu e-marketingu pomogą Ci
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949