Kanibalizacja to pojęcie, z którym nieraz będziemy mieli do czynienia podczas pozycjonowania stron i sklepów internetowych. Czym dokładnie jest? Czy stanowi dobre, czy przeciwnie, wysoce
Blog
Kanibalizacja to pojęcie, z którym nieraz będziemy mieli do czynienia podczas pozycjonowania stron i sklepów internetowych. Czym dokładnie jest? Czy stanowi dobre, czy przeciwnie, wysoce
Operatory Google – czyli jak efektywnie korzystać z wyszukiwarki?
Operatory Google to sposób, by efektywniej korzystać z wyszukiwarki Google. Odpowiedni operator sprawi, że szybciej znajdziemy interesujące nas informacje, sprawdzimy, co dzieje się u konkurencji,
Crawl budget – czym jest? Co warto wiedzieć?
Crawl budget to pojęcie, z którym powinien zapoznać się każdy właściciel strony www. Czym więc jest crawl budget? Dlaczego jest ważny i jak powinna wyglądać
Jak działa wyszukiwarka Google?
Pozycjonowanie, widoczność w sieci, wartościowy ruch na stronie internetowej. To zagadnienia, z którymi na co dzień spotykają się właściciele zarówno niedużych, jak i sporych biznesów.
Czym jest audyt SEO? Audyt SEO stanowi podstawę działań z zakresu pozycjonowania. To weryfikacja strony www pod kątem ważnych ze względu na pozycjonowanie czynników. Poniżej
Co powinien zawierać audyt SEO?
Co powinien zawierać audyt SEO? Audyt SEO stanowi podstawę do przygotowania skutecznej strategii pozycjonowania. Im więcej szczegółowych informacji będzie zawierał, tym lepiej. Da nam to
Gdzie sprawdzić, czy strona dostała karę od Google?
Gdzie sprawdzić, czy strona dostała karę od Google? Otrzymanie kary związane jest ze zmniejszeniem widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Spadek pozycji to mniejsza konwersja i
Treści na stronie www – dlaczego są ważne?
Treści na stronie www – dlaczego są tak ważne? Wciąż słyszymy o tym, że przygotowanie i dystrybucja wartościowych tekstów to konieczność. Coraz więcej firm gospodaruje
Reklama i pozycjonowanie – co to takiego?
Aby strona internetowa zyskała widoczność w sieci, można skorzystać z dwóch metod – pozycjonowania i reklamy Google Ads. Oba rozwiązania pozwalają zwiększyć grono potencjalnych klientów,
Depozycjonowanie – na czym polega i jak się przed nim chronić?
Depozycjonowanie jest procesem odwrotnym do pozycjonowania. Polega na obniżeniu wysokich pozycji strony w wynikach wyszukiwania, najczęściej należących do konkurencji. Proces ten nazywany jest również negatywnym
Pozycjonowanie zagraniczne w 5 krokach
Obecnie coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na świadczenie usług nie tylko na polskim, lecz także na zagranicznym rynku. Wiąże się to jednak z koniecznością zadbania
Optymalizacja strony internetowej w 5 krokach
Jednym z kluczowych elementów pozycjonowania jest optymalizacja strony www. Działania optymalizacyjne mają na celu wyeliminowanie błędów, dostosowanie witryny pod wytyczne Google i standardy UX. Dzięki
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949