Indeksowanie strony w Google. Czy można robić to szybciej?
Dzięki indeksacji Google wie, co dzieje się na danej stronie internetowej. Witryny i podstrony, których nie ma w indeksie, nie są widoczne w wynikach wyszukiwania.
Blog
Indeksowanie strony w Google. Czy można robić to szybciej?
Dzięki indeksacji Google wie, co dzieje się na danej stronie internetowej. Witryny i podstrony, których nie ma w indeksie, nie są widoczne w wynikach wyszukiwania.
1000 zł miesięcznie na marketing – porównanie i ranking działań
Marketing to podstawa. Jak głosi znane porzekadło: reklama dźwignią handlu. Niestety, działania z zakresu marketingu generują koszty. Jak duże? To zależy od kilku czynników. Dziś
Keyword stuffing ‒ dlaczego upychanie słów kluczowych to zły pomysł?
Choć najczęściej mówimy o tym, jak pozycjonowanie powinno przebiegać, dziś opowiemy, jak nie może wyglądać. Skupimy się na jednej z nieuczciwych praktyk ‒ jest nią
Wartościowy link zewnętrzny to wiele korzyści. Właśnie dlatego często podejmowane są działania, których celem jest pozyskanie linków zewnętrznych od wielu użytkowników. To tytułowy link baiting.
Cloaking, czyli maskowanie treści – czym jest i dlaczego należy go unikać?
Mimo kar, jakie Google nakłada na witryny, które pozycjonowane są z użyciem nieuczciwych metod, wciąż zdarzają się przypadki stosowania Black Hat SEO. Jedną z technik
Landing page, czyli strona lądowania
Landing page, tę nazwę słyszało wielu właścicieli witryn internetowych. Wykonanie landingów proponują zarówno pozycjonerzy, jak i specjaliści ds. marketingu. Czym dokładnie jest landing page i
Atrybuty Alt, czyli opisy obrazków ‒ czym są? Czy odgrywają jakąkolwiek rolę w SEO i UX?
Zdjęcia i obrazki to elementy, które znajdują się na każdej stronie internetowej. Grafiki powinny być estetyczne, dopasowane do tematyki strony www. Czy to wszystko? Nie.
Rich snippets ‒ zwróć uwagę użytkownika już z poziomu wyników wyszukiwania i spraw, że zamiast strony konkurencji otworzy Twoją. W jaki sposób? Jedną z możliwości
Pillar page ‒ rozkręć content na swojej stronie www
Treści odgrywają bardzo ważną rolę w procesie pozycjonowania strony. Muszą być unikalne, wartościowe, odpowiadać na zapytanie użytkownika w sposób kontekstowy. Czy to oznacza, że mamy
Kody odpowiedzi serwera ‒ czym są, jakie informacje o Twojej stronie przekazują?
Kody odpowiedzi serwera. Często o nich słyszymy, lecz większość z nas nie do końca wie, czym są. Dziś nieco zgłębimy temat. Jakie informacje przekazywane są
PBN kiedyś i dziś ‒ jak na przestrzeni lat zmieniły się strony zapleczowe i dlaczego są ważne?
Linkowanie zewnętrzne to jeden z najistotniejszych czynników rankingowych. Mamy wiele możliwości pozyskiwania tego typu odnośników, a jedną z metod są tytułowe strony PBN. Choć takie
Model AIDA ‒ content Twojego biznesu zmieni się na lepsze. I przyniesie większe zyski!
O modelu AIDA słyszało już wiele osób, niewielu jednak z niego korzysta. Szkoda, ponieważ ów model doskonale sprawdza się przy tworzeniu reklam i w innych
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949