
Trust Flow – co to jest i jak zwiększyć ten wskaźnik? – poradnik
Trust Flow znany jest w branży SEO i pozycjonowania stron internetowych od wielu lat. Jest to autorski wskaźnik stworzony przez inżynierów narzędzia majstic.com. Co właściwie
Blog
Trust Flow – co to jest i jak zwiększyć ten wskaźnik? – poradnik
Trust Flow znany jest w branży SEO i pozycjonowania stron internetowych od wielu lat. Jest to autorski wskaźnik stworzony przez inżynierów narzędzia majstic.com. Co właściwie
Pozycjonowanie, seo, marketing dla prawników i kancelarii- poradnik
Branża prawna, czyli kancelarie prawne, radcy prawni, adwokaci, kancelarie adwokackie to branża szczególna – i to pod wieloma względami. W naszym poradniku zajmiemy się branżą
Trust Rank – co to jest? (Jak sprawdzić i zwiększyć w pozycjonowaniu strony)
Pozycjonowaniu stron internetowych od wielu lat towarzyszyły takie terminy jak Trust Rank czy Page Rank. Są to wskaźniki mające wpływ na pozycję strony w wynikach
Twitter – co to jest? (serwis społecznościowy)
Czy ktokolwiek w XXI wieku nie słyszał o portalu jakim jest Twitter? Od niedawna jego właścicielem został Elon Musk, a najpopularniejsze konta na Twitterze posiadają
Jak rozpocząć współpracę z agencją SEO?
Rozpoczęcie współpracy z agencją SEO, następuje podczas ustalenia strategii marketingowej i biznesowej przedsiębiorstwa. Jak rozpocząć współpracę z agencją SEO? Jak się przygotować do takiego przedsięwzięcia?
Total Blocking Time – co to jest?
Total Blocking Time, to określenie, które stało się szczególnie obecne w SEO i pozycjonowaniu stron w 2020 roku. Podczas wprowadzenia aktualizacji algorytmu Core Web Vitals,
Seo i marketing dla biura rachunkowego
Na stronie internetowej biura rachunkowego, firm z branży księgowej, doradców podatkowych główną rolę odgrywają transakcje finansowe, pieniądz, rozliczenia. Właśnie dlatego Google ocenia takie witryny bardzo
UI – User Interface – co to jest?
Jeśli kiedykolwiek miałeś okazję być obecny w procesie tworzenia stron internetowych to z pewnością choć raz słyszałeś o czymś takim jak UI czyli User Interface.
URL Rating co to jest? (wskaźnik ahrefs)
Każdy kto dba o swój marketing i wizerunek w sieci z pewnością korzystał, a przynajmniej słyszał o takim wskaźniku jak URL Rating. Jest to wskaźnik
User agent – co to jest i jak zmienić?
User Agent od Google, to specjalny nagłówek, który jest wysyłany poprzez protokół https do serwera www przez przeglądarkę internetową. Dzięki nagłówkowi identyfikacyjnemu jakim jest user
Up selling – co to jest i jakie daje korzyści?
Każdy przedsiębiorca, który w sposób rozwojowy podchodzi do swojego biznesu z pewnością słyszał kiedyś o takich pojęciach jak up selling czy cross selling. Jakie są
Google Voice Search, czyli wyszukiwanie głosowe – czym jest i jak działa?
Voice Search, czyli wyszukiwanie głosowe w wyszukiwarce Google, to coraz bardziej popularna praktyka. Każdy z nas, jest zabiegany w ciągu dnia i bardzo często nie
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949