11 kwietnia w Warszawie odbyły się targi e-Handlu. To jedno z największych i najciekawszych wydarzeń w branży e-commerce. Na targach od 25. lat spotykają się agencje e-marketingowe, firmy działające w dziedzinie logistyki, e-płatności, analityki itp. Z radością ogłaszamy, że 1stplace.pl także odnotowało swoją obecność! To było wyjątkowe wydarzenie, dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko. Zachęcamy Cię do zapoznania się z krótką relacją dotyczącą naszych przygotowań i samego uczestnictwa w targach.
Co przygotowaliśmy?
Nasza agencja zajęła miejsce przy stoisku A1.3! Na targach zjawili Maciej i Paweł – członkowie Zarządu 1stplace.pl, a także Ada, która zajmuje się obsługą klienta i Krzysiek, nasz handlowiec.
Formuła SEO 1stplace, usługi subskrypcyjne
Maciej i Paweł opowiadali o naszym autorskim projekcie – Formule SEO 1stplace. Formułę tworzą 4 filary: frazy intencyjne, autorytet tematyczny, trwały link building i unikalny skrypt indeksujący. Jest to idealny pakiet dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć widoczność w sieci sklepu e-commerce bądź strony www.
Podczas targów prezentowaliśmy też nasze nowe usługi subskrypcyjne – rozwiązanie dla zabieganych osób, które chcą zadbać o e-marketing firmy.
A może analiza?
Krzysiu natomiast zajął się analizą. Co analizował? Strony www i sklepy e-commerce zainteresowanych osób. Byliśmy zaskoczeni, że chętnych było tak wielu.
Przeprowadzaną przez Krzyśka weryfikację można podzielić na trzy obszary:
1. Ruch na stronie – Jakie frazy wpisują w wyszukiwarkę Google Twoi klienci? Które podstrony zbierają największy ruch? Ilu użytkowników w skali miesiąca odwiedza Twoją witrynę?
2. Analiza trzech filarów dobrego pozycjonowania, czyli:
- Treści na stronie – Czy treści, które znajdują się na stronie, są użyteczne dla klientów? Czy zawierają istotne frazy kluczowe?
- Technical SEO i UX – Czy strona ma przemyślaną strukturę? Czy jest responsywna? Jaka jest prędkość ładowania witryny?
- Linkowanie zewnętrzne – Jaką wartość mają linki, które kierują na Twoją stronę? Czy odnośniki pochodzą ze zróżnicowanych i tematycznych źródeł?
3. Podsumowanie – Co możesz zrobić, by poprawić e-marketing firmy? Czy pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem? Od czego warto zacząć?
Wymiana doświadczeń, wskazówki i porady
Ada, która od lat pracuje z klientami z różnych branż, udzielała wskazówek i odpowiadała na pytania. Opowiadała również o tym, w jaki sposób 1stplace.pl wspiera firmy działające na rynku e-commerce.
Niespodzianki
Przygotowaliśmy też drobne upominki. Jakie? Przede wszystkim pyszne krówki i praktyczne gadżety z naszym logo. Mamy nadzieje, że wszystkim się podobały i, że dzięki nim zapamiętacie nas na dłużej.
I po targach 🙂
Jeszcze pamiętamy wielkie przygotowania do wyjazdu do Warszawy, a od targów minęły już prawie dwa tygodnie. To było wyjątkowe wydarzenie – działo się bardzo, bardzo dużo. Czas spędzony na hali wykorzystaliśmy w 100% – odbyliśmy mnóstwo rozmów, wymieniliśmy się doświadczeniami, a Krzysiek przez cały czas miał chętnych na analizę. Wyjazd naładował nas pozytywną energią – kolejka do naszego stoiska nadal cieszy. Dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili, mamy nadzieje, że spotkamy się za rok. Poniżej kilka zdjęć z naszego wyjazdu.