jak rozpocząć pozycjonowanie w białymstoku

Spis treści

Jak rozpocząć pozycjonowanie strony w Białymstoku?

Pozycjonowanie stron internetowych, to absolutny lider jeśli chodzi o działania z zakresu marketingu internetowego. Żeby skutecznie rozpocząć działania z zakresu pozycjonowania w Białymstoku, polecamy zastosować wskazówki które przedstawiliśmy poniżej w tym artykule.

Wybierz słowa kluczowe pod pozycjonowanie

Słowa kluczowe są ważnym elementem w pozycjonowaniu stron internetowych i SEO. Pomagają potencjalnym klientom łatwiej znaleźć Twoją stronę internetową, a także wspierają w uzyskaniu wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Aby wybrać odpowiednie słowa kluczowe dla swojej witryny, musisz zrozumieć, jak myślą Twoi klienci i czego prawdopodobnie będą szukać. Możesz wykorzystać do weryfikacji słów kluczowych narzędzia takie jak np. Planer Słów Kluczowych Google czy Senuto, aby znaleźć popularne i odpowiadające Twojej ofercie słowa kluczowe.

Pamiętaj, że podczas korzystania z Planera Słów Kluczowych Google powinieneś wybrać słowa kluczowe wyszukiwane w danej lokalizacji – w tym przypadku będzie to Białystok.

Zoptymalizuj treści i meta tagi dotyczące Białegostoku

Tag tytułowy na stronie (meta title) to jeden z najważniejszych czynników rankingowych na stronie internetowej. Koniecznie musisz zwrócić uwagę na to, aby ważne słowa kluczowe zostały w nim zawarte. Pozycjonowanie lokalne w Białymstoku, będzie od Ciebie wymagało dodania nazwy miasta w tagu tytułowym. Możesz tutaj posłużyć się podanym poniżej schematem.

Słowo kluczowe [nazwa miasta] – nazwa firmy

W przypadku naszej agencji może to wyglądać następująco:
Pozycjonowanie stron BiałystokAgencja SEO 1stplace.pl

Zwróć także uwagę na opis strony (meta description). Jest to meta tag, który może mieć istotny wpływ na współczynnik CTR (współczynnik wyświetleń do kliknięć), który jest czynnikiem rankingowym. Wykorzystaj go, aby zachęcić użytkowników z Białegostoku (lub szukającym usług w Białymstoku) do odwiedzenia Twojej strony.

Opatrz dane teleadresowe w mikrodane

Mikrodane i mikroformaty, to elementy pomagające zrozumieć robotom wyszukiwarek zawartość stron internetowych. Powinniśmy użyć ich do wskazania robotom wyszukiwarek adresu siedziby naszej firmy. Najprostszym i najszybszym sposobem będzie wykorzystanie gotowych rozwiązań ze strony schema.org.

Wykorzystaj linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo często niewykorzystywane i niedoceniane przez właścicieli stron internetowych. W Twoim przypadku może być jednak inaczej. Jeśli Twoja strona internetowa w swojej zawartości nawiązuje do lokalnych usług, które świadczysz, powinieneś wskazać ją zarówno użytkownikom jak i robotom wyszukiwarek poprzez odpowiednią kotwicę hiperłącza (anchor text). Jeśli na przykład prowadzisz gabinet stomatologiczny w Białymstoku, możesz wykorzystać hiperłącza w obrębie swojej strony używając następujących kotwic zawierających nazwę miasta, czyli Białystok:

dentysta Białystok, stomatolog Białystok, leczenie kanałowe Białystok, implantolog Białystok itp.

Rozpoczęcie pozycjonowania w Białymstoku – podsumowanie

Przedstawione powyżej porady są przeznaczone dla osób i firm dopiero rozpoczynających swoją przygodę z pozycjonowaniem lokalnym. Mają one oczywiście zastosowanie na każdym etapie procesu pozycjonowania i mają istotny wpływ na widoczność Twojej strony internetowej w wyszukiwarce.

Przede wszystkim pamiętaj, że konsekwencja i wytrwałość to nieodłączne elementy pozycjonowania, a efekty nigdy nie przychodzą natychmiastowo.

Jeśli poszukujesz wsparcia z zakresu pozycjonowania, Google Ads czy jakiejkolwiek innej usługi z zakresu marketingu internetowego to serdecznie zapraszamy do kontaktu 🙂

Ocena strony: 5/5 - (1 głosów)
Paweł Kapłan

W branży marketingu internetowego od 2010 roku. Swoja przygodę rozpoczynał od lokalnego SEO oraz Google Ads (w tamtym czasie jeszcze Google Adwords), natomiast znacznie bardziej zaczęło go pociągać tradycyjne pozycjonowanie w bardzo trudnych i konkurencyjnych branżach. Pracował przy wielu projektach dla dużych brandów(Empik, Bonprix, BMW), ale najbardziej lubi mocne wyzwania gdzie klient znajduje się w pozycji "underdoga". Paweł brał udział w warsztatach prowadzonych przez takie osobistości jak Dixon Jones (Majestic SEO), Razvan Gavrilas (cognitiveSEO) czy Neil Patel.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza