
Bootstrap – co warto wiedzieć o popularnym frameworku?
Bootstrap to popularny framework pozwalający na budowę frontendu responsywnych stron www. Choć omawiane rozwiązanie ujrzało światło dzienne w 2011 roku, to nadal jest docenienie przez
Blog

Bootstrap – co warto wiedzieć o popularnym frameworku?
Bootstrap to popularny framework pozwalający na budowę frontendu responsywnych stron www. Choć omawiane rozwiązanie ujrzało światło dzienne w 2011 roku, to nadal jest docenienie przez

Całkiem niedawno, a mówiąc dokładniej, 25.10. 2024 roku, w EXPO XXI w Warszawie, odbyły się 26. Targi e-handlu. Po raz kolejny braliśmy udział we wspomnianym

Http – czym jest taki protokół i jak działa?
Bez protokołu HTTP (bądź jego bezpiecznej wersji, czyli HTTPS), korzystanie z dostępnych w sieci zasobów nie byłoby możliwe. Z pewnością nie w sposób, w jaki

Jakość strony (Page Quality) – co znajdziemy w dokumentacji Google? Część I: wprowadzenie i content
Im wyższa jakość strony, czyli Page Quality, tym wyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Ale, czym właściwie jest jakość strony www? W jaki sposób możemy

Graf wiedzy Google, czyli knowledge graph – dlaczego Twoja firma powinna się tam znaleźć?
Graf wiedzy Google, czyli knowledge graph, to duże udogodnienie dla użytkowników, a także szansa dla firm dbających o promocję w sieci. Dzięki grafom wiedzy, odbiorcy

Czym jest https, jak wpływa na bezpieczeństwo stron www?
Czym jest https, czyli hypertext transfer protocol secure? To protokół, który potwierdza wiarygodność witryny i bezpieczeństwo danych użytkowników. W dobie, w której z każdej strony

Intencja użytkownika, czyli user search intent – co musisz wiedzieć?
Intencja użytkownika, czyli search intent lub user intent, to pojęcia, które w świecie promocji biznesu pojawiają się dość często. Teoretycznie, nie są zbyt skomplikowane. W

Opinie klientów – jak je pozyskiwać? Jaki mają wpływ na wizerunek firmy?
Pozytywne opinie mają wpływ na decyzje zakupowe użytkowników i są ważnym elementem budowy wizerunku marki. Co ciekawe, aby pozyskać dowód jakości usług, produktów, obsługi, zwykle

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
O pozycjonowaniu stron internetowych i sklepów e-commerce mówi się bardzo dużo. Wiele biznesów prowadzi aktywne działania i dąży do tego, by uzyskać jak najwyższe pozycje

Zwrot towaru w e-commerce – jak zmniejszyć liczbę zwracanych produktów? Sprawdź nasze wskazówki
Zwroty towaru – każdy sklep e-commerce musi stawić im czoła. A jak wiadomo, każdy zwrot to strata konwersji, dodatkowe koszty, czasem także niezadowolenie klienta. Choć

Porzucony koszyk – dlaczego Twoi klienci rezygnują z zakupów?
Bez względu na to, jaki biznes prowadzisz, z pewnością chcesz, aby liczba sfinalizowanych transakcji była jak najwyższa. Niestety, wiele sklepów e-commerce – w większym lub

Jak zacząć pozycjonowanie strony? Poradnik dla początkujących
Prowadzisz własną firmę i chcesz rozpocząć pozycjonowanie strony internetowej? Nie wiesz, od czego zacząć, jakie działania wykonać i na czym skupić się w pierwszej kolejności?
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949