
Intencja użytkownika, czyli user search intent – co musisz wiedzieć?
Intencja użytkownika, czyli search intent lub user intent, to pojęcia, które w świecie promocji biznesu pojawiają się dość często. Teoretycznie, nie są zbyt skomplikowane. W
Blog
Intencja użytkownika, czyli user search intent – co musisz wiedzieć?
Intencja użytkownika, czyli search intent lub user intent, to pojęcia, które w świecie promocji biznesu pojawiają się dość często. Teoretycznie, nie są zbyt skomplikowane. W
Opinie klientów – jak je pozyskiwać? Jaki mają wpływ na wizerunek firmy?
Pozytywne opinie mają wpływ na decyzje zakupowe użytkowników i są ważnym elementem budowy wizerunku marki. Co ciekawe, aby pozyskać dowód jakości usług, produktów, obsługi, zwykle
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
O pozycjonowaniu stron internetowych i sklepów e-commerce mówi się bardzo dużo. Wiele biznesów prowadzi aktywne działania i dąży do tego, by uzyskać jak najwyższe pozycje
Zwrot towaru w e-commerce – jak zmniejszyć liczbę zwracanych produktów? Sprawdź nasze wskazówki
Zwroty towaru – każdy sklep e-commerce musi stawić im czoła. A jak wiadomo, każdy zwrot to strata konwersji, dodatkowe koszty, czasem także niezadowolenie klienta. Choć
Porzucony koszyk – dlaczego Twoi klienci rezygnują z zakupów?
Bez względu na to, jaki biznes prowadzisz, z pewnością chcesz, aby liczba sfinalizowanych transakcji była jak najwyższa. Niestety, wiele sklepów e-commerce – w większym lub
Jak zacząć pozycjonowanie strony? Poradnik dla początkujących
Prowadzisz własną firmę i chcesz rozpocząć pozycjonowanie strony internetowej? Nie wiesz, od czego zacząć, jakie działania wykonać i na czym skupić się w pierwszej kolejności?
Presell pages, czyli precle – czym są, czy jeszcze istnieją i czy działają?
Presell pages, czyli precle – choć ślad po nich powoli zanika, dawniej były one bardzo popularną formą pozyskiwania linków. Jeszcze niecałe dwie dekady temu niemal
Co to jest pozycjonowanie marki? Definicja, strategie, przykłady
Pozycjonowanie marki, kreowanie wizerunku nowego produktu, stworzenie strategii, która przyniesie rezultaty to trudne zadanie. Warto jednak podjąć trud, poświęcić czas na zaplanowanie oraz wdrożenie tytułowego
Pillar page, czyli strona filarowa ‒ czym jest, jaką pełni funkcję?
Pillar page, czyli strona filarowa, to pojęcie, które nie należy do najstarszych, jest jednak bardzo istotne. Nad tytułowym wyrażeniem powinny pochylić się firmy, które chcą
Efekty pozycjonowania strony www- kiedy się pojawią?
Ile trwa pozycjonowanie w Google? Kiedy witryna internetowa uzyska widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? To podstawowe pytania, które pojawiają się praktycznie zawsze, podczas rozpoczynania współpracy
Marketing relacji – na czym polega? Dlaczego lojalność klientów to priorytet?
Zwiększanie lojalności odbiorców i budowanie z nimi trwałej, emocjonalnej więzi to najistotniejsze cele marketingu relacji. Wymienione działania prowadzą do stworzenia bazy stałych klientów – klientów,
Optymalizacja zdjęć na stronie www a SEO – format, nazwa, alty i wiele innych
Optymalizacja zdjęć a SEO – to kolejny temat, który na uwadze powinni mieć wszyscy właściciele stron www i sklepów e-commerce. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949