
SERP – co warto wiedzieć o liście wyników wyszukiwania?
Strona wyników wyszukiwania, znana jako SERP (Search Engine Results Page), to coś więcej niż lista linków. To skomplikowana struktura, która decyduje o tym, jakie informacje,
Blog
SERP – co warto wiedzieć o liście wyników wyszukiwania?
Strona wyników wyszukiwania, znana jako SERP (Search Engine Results Page), to coś więcej niż lista linków. To skomplikowana struktura, która decyduje o tym, jakie informacje,
Wyciekły dokumenty Google – co wiemy o działaniu algorytmów?
Koncentrujesz się na zwiększaniu widoczności strony www lub sklepu e-commerce w wynikach organicznych? Z pewnością więc wiesz, że nawet mała wskazówka dotycząca działania algorytmów Google
Allegro Ads – czy to dobry sposób na zwiększenie sprzedaży?
Allegro odwiedza 22 000 000 osób miesięcznie. To ogromna liczba użytkowników, którzy szukają różnego rodzaju produktów. Właśnie dlatego, wiele sklepów e-commerce decyduje się na rozszerzenie
LinkedIn ads – sieć profesjonalistów i wsparcie marketingu b2b
6 800 000 – tyle wynosi liczba kont zarejestrowanych na LinkedIn, a nowych użytkowników wciąż przybywa. Wykorzystanie możliwości, jakie daje platforma, może być doskonałym wsparciem
Wiadomości Google (Google news)- poznaj wszystkie zalety i wykorzystaj je w promocji firmy
Wiadomości Google, inaczej Google news, to spersonalizowany agregator informacji. Aplikacja sortuje i porządkuje wiadomości z całego świata, a następnie dostarcza wartościowe treści dotyczące określonych tematów.
Google March 2024 Core Update – czy aktualizacja wpłynęła na Twój biznes?
Google March 2024 Core Update to kolejny dowód na to, że jakość treści jest niezwykle istotna. Google wprowadza do świata contentu i pozycjonowania nowe zasady.
Reklama spa – skuteczne działania e-marketingowe dla Twojej firmy
Reklama spa wymaga nie tylko kreatywności, ale także strategicznego myślenia. W środowisku, w którym każdy detal ma znaczenie, a konkurencja jest spora, nie brakuje wyzwań.
Bezpieczeństwo w sieci: ile wiesz na ten temat? 7 top porad
Bezpieczeństwo w sieci to gorący temat. Temat, którym powinien zainteresować się każdy z nas. Prowadzisz własny biznes? Z pewnością wiesz, jak ważna jest ochrona witryny
LSI keywords – czym są semantyczne słowa kluczowe i dlaczego warto ich używać?
Prawdopodobnie, podczas tworzenia treści na swoją stronę internetową, wiele razy nieświadomie użyłeś fraz LSI. Bardzo dobrze! Takie frazy pomagają algorytmom Google w zrozumieniu treści, którą
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – 15 top wskazówek dla Ciebie
Sprzedaż w sklepie internetowym nie przynosi satysfakcjonujących zysków? Klienci, gdy już odwiedzą Twój sklep, opuszczają go bez konwersji? Sprawdź, co możesz zrobić, by zwiększyć funkcjonalność
Reklama hydraulika – lista obowiązkowych działań. Które z nich stosujesz?
Internet zmienił sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe – punkt pierwszego kontaktu został przeniesiony ze świata offline do wirtualnego. W związku z tym, hydraulicy
Reklama firmy sprzątającej – jak promować usługi sprzątania?
Z raportów branżowych wynika, że ponad 70% konsumentów szuka w sieci lokalnych usług, w tym usługi sprzątania. To najlepszy dowód na to, że brak widoczności
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949