
Open source – definicja, przykłady, zalety
Kolejne pojęcie, z którym warto się zapoznać, to open source. Wiedza na temat otwartego kodu źródłowego, czyli tytułowego open source (nawet ta podstawowa), może przydać
Blog
Open source – definicja, przykłady, zalety
Kolejne pojęcie, z którym warto się zapoznać, to open source. Wiedza na temat otwartego kodu źródłowego, czyli tytułowego open source (nawet ta podstawowa), może przydać
E-commerce w sieci – gdzie powinien znaleźć się Twój content?
Jeśli sklep e-commerce ma generować zyski, musi być widoczny w sieci. Na ten temat mówi się (i pisze), bardzo wiele. Ale, w jakich miejscach w
Kosztowne błędy w pozycjonowaniu w 2024 roku – zadbaj o to, by ich nie popełnić
Google wciąż udoskonala swoje algorytmy, dąży do tego, by wyniki wyszukiwania były jak najwyższej jakości. Jeśli chcesz, by Twoja firma była na bieżąco i zyskała
Remarketing dynamiczny – reklamy dopasowane do Twoich klientów
Remarketing ma wielką moc, reklamy śledzą użytkownika, przypominają mu o przeglądanych ofertach i zachęcają do zakupu. Dzięki kampaniom remarketingowym, sklepy e-commerce ( i nie tylko)
Jak EEAT definiuje Twoją pozycję w cyfrowym świecie?
Zyskanie i utrzymanie zaufania jest kluczowe dla każdej firmy, która chce zaistnieć w internetowym świecie. W procesie budowania zaufania, dużą rolę odgrywa koncepcja EEAT –
AI a content – jak korzystać ze wsparcia sztucznej inteligencji?
Dwa lata temu, gdy o AI zaczęło robić się głośno, wielu copywriterów (i nie tylko copywriterów), ogarnął strach. Aktualnie sytuacja się uspokaja. AI stanowi wyłącznie
Remarketing – przypomnij klientom o swojej ofercie
Remarketing to nie magia, to skrupulatnie opracowana strategia, wykorzystywana przez firmy na całym świecie. Kojarzysz sytuację, w której podążała za Tobą reklama ostatnio oglądanego produktu?
Ruch płatny – czym jest, jak go pozyskać, jakie korzyści przynosi?
Generowanie ruchu na stronie www lub w sklepie e-commerce to wyzwanie, z którym każdego dnia mierzą się agencje e-marketingowe i właściciele wielu firm. Sposobów na
Średnia liczba wyszukiwań – ważny parametr przy wyborze fraz kluczowych
Wybór fraz kluczowych to jedno z ważniejszych działań w procesie pozycjonowania strony. Wybrane frazy mogą zadecydować o sukcesie bądź o porażce firmy. Analizując wspomniane wyrażenia,
Senuto – optymalizacja strony www i analiza konkurencji
Widoczność fraz kluczowych, spadki i wzrosty, działania konkurencji – takimi tematami żyją specjaliści ds. pozycjonowania, content kreatorzy, firmy o różnym profilu. Pozyskiwanie i weryfikację takich
Sitelinks – dlaczego są ważne i jak je zdobyć?
Sitelinks stanowią ważny element w strukturze wyników wyszukiwania – umożliwiają natychmiastowe dotarcie do ważnych sekcji witryny. Dzięki wspomnianym odnośnikom, czas potrzebny na znalezienie pożądanych informacji
Surfer SEO – jak pomoże Ci zwiększyć widoczność i wyprzedzić konkurencję?
Prowadzenie działań z zakresu pozycjonowania byłoby o wiele trudniejsze (i mniej skuteczne), gdyby nie narzędzia analityczne. Z pomocy narzędzi korzystają zarówno osoby prywatne, jak i
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949