Opinie klientów – jak je pozyskiwać? Jaki mają wpływ na wizerunek firmy?
Opinie klientów mają wpływ na decyzje zakupowe użytkowników, są także ważnym elementem budowy wizerunku marki. Choć na temat opinii i o tego, że każda z
Blog
Opinie klientów – jak je pozyskiwać? Jaki mają wpływ na wizerunek firmy?
Opinie klientów mają wpływ na decyzje zakupowe użytkowników, są także ważnym elementem budowy wizerunku marki. Choć na temat opinii i o tego, że każda z
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
O pozycjonowaniu stron internetowych i sklepów e-commerce mówi się bardzo dużo. Z takiej usługi korzystają firmy o różnym profilu, wiele biznesów prowadzi aktywne działania w
Profile społecznościowe – jakie wyróżniamy? Które platformy są idealne dla Twojej firmy?
Profile społecznościowe to niemal obowiązkowy element komunikacji marki oraz zwiększania widoczności firmy w sieci. Pinterest, Instagram, LinkedIn i inne platformy to sposób, by zbudować świadomość
Zwrot towaru w e-commerce – jak zmniejszyć liczbę zwracanych produktów? Sprawdź nasze wskazówki
Zwroty towaru – każdy sklep e-commerce musi stawić im czoła. A jak wiadomo, każdy zwrot to strata konwersji, dodatkowe koszty, czasem także niezadowolenie klienta. Choć
Porzucony koszyk – dlaczego Twoi klienci rezygnują z zakupów?
Bez względu na to, jaki biznes prowadzisz, z pewnością chcesz, aby liczba sfinalizowanych transakcji była jak najwyższa. Niestety, wiele sklepów e-commerce – w większym lub
Jak zacząć pozycjonowanie strony? Poradnik dla początkujących
Prowadzisz własną firmę i chcesz rozpocząć pozycjonowanie strony internetowej? Nie wiesz, od czego zacząć, jakie działania wykonać i na czym skupić się w pierwszej kolejności?
Presell pages, czyli precle – czym są, czy jeszcze istnieją i czy działają?
Presell pages, czyli precle – choć ślad po nich powoli zanika, dawniej były one bardzo popularną formą pozyskiwania linków. Jeszcze niecałe dwie dekady temu niemal
Co ma znaczenie w pozycjonowaniu strony?
Co ma znaczenie w pozycjonowaniu strony? Jak to się dzieje, że niektóre witryny wciąż zwiększają widoczność na ważne frazy lub utrzymują się na wysokich pozycjach,
Teksty SEO ‒ jak zyskać uwagę użytkowników i widoczność w sieci?
Dobry tekst SEO powinien inspirować, dostarczać niezbędnych informacji i cennych wskazówek. Tylko wtedy użytkownik zmieni się w czytelnika, a czytelnik w klienta. Na jakie kwestie
Pozycjonowanie lokalne – co to? Działania, dzięki którym dotrzesz do klientów z okolicy
Pozycjonowanie lokalne w Google to rozwiązanie, które może być strzałem w dziesiątkę – sprawić, że widoczność Twojej firmy w sieci wzrośnie. Ale, aby lokalne seo
Co to jest pozycjonowanie marki? Definicja, strategie, przykłady
Pozycjonowanie marki, kreowanie wizerunku nowego produktu, stworzenie strategii, która przyniesie rezultaty to trudne zadanie. Warto jednak podjąć trud, poświęcić czas na zaplanowanie oraz wdrożenie tytułowego
Pillar page, czyli strona filarowa ‒ czym jest, jaką pełni funkcję?
Pillar page, czyli strona filarowa, to pojęcie, które nie należy do najstarszych, jest jednak bardzo istotne. Nad tytułowym wyrażeniem powinny pochylić się firmy, które chcą
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949