Pillar page, czyli strona filarowa ‒ czym jest, jaką pełni funkcję?
Pillar page, czyli strona filarowa, to pojęcie, które nie należy do najstarszych, jest jednak bardzo istotne. Nad tytułowym wyrażeniem powinny pochylić się firmy, które chcą
Blog
Pillar page, czyli strona filarowa ‒ czym jest, jaką pełni funkcję?
Pillar page, czyli strona filarowa, to pojęcie, które nie należy do najstarszych, jest jednak bardzo istotne. Nad tytułowym wyrażeniem powinny pochylić się firmy, które chcą
Efekty pozycjonowania strony www- kiedy się pojawią?
Ile trwa pozycjonowanie w Google? Kiedy witryna internetowa uzyska widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? To podstawowe pytania, które pojawiają się praktycznie zawsze, podczas rozpoczynania współpracy
Linki dofollow i nofollow – czym się różnią? Jaką rolę pełnią w SEO i promocji biznesu?
Linki dofollow i nofollow to ważny element pozycjonowania, budowania rozpoznawalności, pozyskiwania dodatkowego źródła ruchu na stronie www. Musisz jednak wiedzieć, że pomiędzy wspomnianymi odnośnikami występują
Marketing relacji – na czym polega? Dlaczego lojalność klientów to priorytet?
Zwiększanie lojalności odbiorców i budowanie z nimi trwałej, emocjonalnej więzi to najistotniejsze cele marketingu relacji. Wymienione działania prowadzą do stworzenia bazy stałych klientów – klientów,
Optymalizacja zdjęć na stronie www a SEO – format, nazwa, alty i wiele innych
Optymalizacja zdjęć a SEO – to kolejny temat, który na uwadze powinni mieć wszyscy właściciele stron www i sklepów e-commerce. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ
Indeksowanie strony Google – czym jest, jakie działania mają wpływ na indeksację?
Indeksowanie strony w Google to temat, którym powinien zainteresować się każdy właściciel witryny internetowej. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ jeśli Twoja firmowa strona www nie
Linkowanie wewnętrzne – co to? Definicja, rodzaje, wskazówki
Czym jest linkowanie wewnętrzne? To sieć linków w obrębie jednej strony www, ważny czynnik rankingowy Google. Jeśli więc zależy Ci na miejscu w TOP 10,
Seo lokalne dla małych firm – co, jak i dlaczego?
Czy seo lokalne dla małych firm jest dobrym rozwiązaniem? Jeśli prowadzisz niewielki biznes, z pewnością nieraz zadawałeś sobie takie pytanie. Wiele osób zastanawia się, czy
Blog firmowy – jak powinien wyglądać? Jakich błędów unikać?
Blog firmowy to narzędzie, które może przynieść firmie szereg korzyści, są to na przykład lepsza widoczność, pozyskanie klientów, wizerunek eksperta. Niestety, wielu właścicieli stron www
Jak wygląda pozycjonowanie stron- praktyczne informacje
Jak wygląda pozycjonowanie stron? Wielu przedsiębiorców zna definicję tytułowego procesu. Większość osób zdaje sobie sprawę także z tego, że pozycjonowanie jest niezbędne, by witryna uzyskała
August core update Google – proces zakończony. Jak przebiegał i jakie przyniósł skutki?
Niedawno pisałam o starcie August 2024 core update – minął miesiąc i wracam z informacją o zakończeniu aktualizacji. Co działo się w sieci przez 19
Jak tworzyć angażujące treści – top 5 wskazówek
Angażujące treści są ważnym elementem promocji. I nie chodzi tu tylko o promocję znanych i lubianych marek, ale także o mniejsze firmy, np. butikowe agencje
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949