
White label – optymalizacja produkcji i wiele możliwości dla Twojego biznesu
Czy aby oferować klientom produkty z logo Twojej marki, musisz inwestować w zakup maszyn bądź wynajem hali produkcyjnej? Nie. Z pomocą przychodzi model white label.
Blog

White label – optymalizacja produkcji i wiele możliwości dla Twojego biznesu
Czy aby oferować klientom produkty z logo Twojej marki, musisz inwestować w zakup maszyn bądź wynajem hali produkcyjnej? Nie. Z pomocą przychodzi model white label.

Bariery komunikacyjne – jak je zburzyć i zwiększyć skuteczność komunikacji?
Bez względu na to, jaką ścieżkę komunikacji obieramy, wymiana informacji musi przebiegać w skuteczny sposób. Obie strony powinny doskonale rozumieć ustalenia, a w razie potrzeby,

Archetypy marki i ich rola w budowie spójnej i wartościowej komunikacji z odbiorcami
Wyobraź sobie, że Twoja marka jest jak charakterystyczna postać z ulubionej książki – niezapomniana, pełna barw i emocji. Brzmi intrygująco? Nadanie marce cech ludzkich, kreowanie

Lean management – filozofia minimalizacji strat i maksymalizacji wartości
Dobra komunikacja, szybkie usuwanie błędów i oczywiście, dostarczanie klientom wartościowych rozwiązań. Wspomniane elementy możemy określić jako podstawę prowadzenia dobrze prosperującego biznesu. Choć powyższe działania nie

Flat design, czyli minimalizm i użyteczność w nowoczesnej komunikacji wizualnej
Współcześni odbiorcy mają wobec firm usługowych i sklepów e-commerce wiele oczekiwań. Na liście znajdują się między innymi nowoczesna komunikacja wizualna oraz użyteczne produkty cyfrowe –

Customizacja – wartość wysokiej personalizacji w dobie masowej produkcji
Produkcja masowa, choć efektywna i ekonomiczna, prowadzi do powstania produktów o standardowym wzornictwie. Miejsca na indywidualność i oryginalność pozostaje niewiele, a to sprawia, że stają

Ambasador marki i jego rola w promocji biznesu
Czy Twoi odbiorcy bardziej ufają ekspertom, czy idolom – twarzom znanym z telewizji, świata mody, technologii? W takim starciu na prowadzanie (i to spore), wysuwa

Jak przebiega generowanie pomysłów, które trafiają w gusta klientów? W dobie dużej dostępności usług i produktów, przemyślana pod kątem technicznym propozycja już nie wystarczy. Liczy

Lazy loading – jak zatrzymać na stronie niecierpliwych odwiedzających?
Cierpliwość nie jest cechą, która wyróżnia współczesnych użytkowników. Dzisiejsi odbiorcy oczekują natychmiastowości, tego, że w ułamku sekundy otrzymają to, czego szukają. Czy wiesz, że każda

Cykl życia produktu – jakie ruchy i kiedy wykonać, aby zmaksymalizować zyski firmy?
Zarządzanie produktem obejmuje wiele elementów – i trzeba poukładać je we właściwy sposób. W zależności od tego, w którym miejscu znajduje się Twój produkt –

Elementor WordPress – poznaj popularną wtyczkę i podejmuj świadome decyzje
Jesteś właścicielem strony internetowej bądź sklepu e-commerce? A może dopiero myślisz o promocji usług i produktów za pomocą własnej witryny? Wysoce prawdopodobne, że prędzej czy
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949